Hva tenker vi egentlig med???

Pondus

Elsker forumet
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299721

Synes synd på gutten og mannen. Den kjerringa må være tullete.

Det er så trist å se hvor firkanta systemet er! Kan ikke gutten få bo hos han som trodde han var hans far da, istede for å bli sendt til fremmede! Skjønner at barnevernet gjør det i beste henseende men...[8|]

Er greit at han har hatt han til nå men men ikke lenger for økonomien??? Han har jo klart det.
Synes sund på de to [&o]

Fy flate.. Får håpe den mannen sloss for sin rett da! Dritt urettferdig når slik skjer! Men barnevernet er ikke riktig gode de heller, de kunne for svarte ha hjulpet han økonomisk.. Hva tror de er best for barnet sin del?? Idioter..

ORIGINAL: pebbles

Det er så trist å se hvor firkanta systemet er! Kan ikke gutten få bo hos han som trodde han var hans far da, istede for å bli sendt til fremmede! Skjønner at barnevernet gjør det i beste henseende men...[8|]

Helt enig. Den lille gutten kjenner jo ikke noen annen pappa. Den eneste dette går ut over er den stakkars gutten.

Når du har barn i fosterhjem skal du få ca 10 000 i månden da får han jo råd. Skal vi hjelpe han jenter [;)]

Det er et idiotisk system vi lever med ja. Men jeg blir sint på moren også. Men hun får jo ikke ha barnet hun heller så da er det vel noe som mangler i toppen der også.

For å være helt ærlig tror jeg ikke at det er den fulle sannhet vi får presentert her... sannsyligvis ligger det mer bak en sånn avgjørelse enn det som kommer frem i media. Husk at barnevernet har taushetsplikt og ikke uttaler seg om enkeltsaker - da kan man kaste så mange beskyldninger man vil mot dem uten at de kan svare...

Jeg håper virkelig at denne man får kjempet til seg farskapen. Det er bare det at Barnevernet er så sterke og mange ganger så firkantet at man kan få kramper. Men de skal jo ha får at de redder mange barns liv. Det mener i allefall jeg

heilt fantastisk at barnevernet atter en gang greier å stille seg i dårleg lys!!
Der er alltid fleire side i ei sak,ja! men et sted må fornuftsgrensa gå...altfor ofte handler de for seint eller så gjer de ingenting i det heile!!!
Og så gjer de slike grep som er heilt borti natta merkelg...For kven er de gjer ein innsats for,seg selv-nå skal vi jammen handle eller for guten som fortsatt har ein "far" som han kjenner??Enn så lenge!!!!!!!!!!!!!

FY FA...!!!
Blir så forbanna når jeg leser sånt.... Stakkars folk!
Hu mora skulle fått seg nakkeskudd og betong sko..... sorry uttrykket, men blir så[:@]

Stakkars liten da..tenk så redd han må være. Synes det er for ille at barnevernet skal være sånn, dem gjør så mye feil synes jeg!!! Blir irritert jeg... [:@]

Det som er det sykeste av alt er at det finnes sikkert tusenvis av menn som tror at ungene er deres, men den gang ei. Kan ikke skjønne hva enkelte kjærringer tenker med, jævla egoistiske horer er de. tenker ikke mye på barnet/barna da nei. Spre beina for hver og envær kan de ja, men fortelle sannheten kan de i hvertfall ikke.

signerer den...
ORIGINAL: Trine5

FY FA...!!!
Blir så forbanna når jeg leser sånt.... Stakkars folk!
Hu mora skulle fått seg nakkeskudd og betong sko..... sorry uttrykket, men blir så[:@]

Back
Topp