Hønepønemamma
Forumet er livet
Skulle ned nå i ettermiddag på kjøpesenteret ved oss og handle litt godis,fant parkering nærmest inngangen til snopebutikken. Går ut av bilen og ser inn vinduet på bilen ved siden av,der sitter det en jente på rundt 4 år(med hjelm på hodet) og en liten baby ca 2 mnd. Kun de 2 og begge sov,bilen var ulåst og vinduer igjen,jeg fikk tårer i øynene og ble rasene. Gikk rett inn til informasjonen og sa at dette går ikke an og at de burde gi beskjed over høytaleren. Hun sendte securitas på saken og jeg gikk videre inn i snopebutikken og etterpå en tur for og se på noen sko.
Kommer så ut igjen og de sitter fremdeles i bilen(kjente mammahjerte briste og tårene sprenge på nytt)løp inn og omtrent skrek til dama i skranken. Hun ble helt fortvila og trodde securitas hadde vært der men neida,jeg løp ut til bilen igjen og da kom securitas(3 stk). Nå var begge jentene våkne og den eldste gråt(stakkar),de ringte rundt og bilnr ble ropt opp på anlegget. Så kommer moren og sier hun ikke fant bilen(tror henne faktisk) men jeg sier at dette går ikke an og la 2 små sove i bilen og gå inn og handle. Hun takker meg for at jeg sa i fra og jeg gråter som bare det for fikk så vondt av barna.
Uff for en ekkel opplevelse og jeg kan ikke skjønne hva folk tenker på
får helt vondt i meg.
Håper ikke jeg ser det noen gang igjen for kjenner det tok på.
Kommer så ut igjen og de sitter fremdeles i bilen(kjente mammahjerte briste og tårene sprenge på nytt)løp inn og omtrent skrek til dama i skranken. Hun ble helt fortvila og trodde securitas hadde vært der men neida,jeg løp ut til bilen igjen og da kom securitas(3 stk). Nå var begge jentene våkne og den eldste gråt(stakkar),de ringte rundt og bilnr ble ropt opp på anlegget. Så kommer moren og sier hun ikke fant bilen(tror henne faktisk) men jeg sier at dette går ikke an og la 2 små sove i bilen og gå inn og handle. Hun takker meg for at jeg sa i fra og jeg gråter som bare det for fikk så vondt av barna.
Uff for en ekkel opplevelse og jeg kan ikke skjønne hva folk tenker på
får helt vondt i meg.Håper ikke jeg ser det noen gang igjen for kjenner det tok på.