Hva tenker du om navnene Amalie og Amanda?

Emmy89

Glad i forumet
Julegavene 2019
Augustbarna 2021
Vi har ei Amalie fra før og er veldig i tenkeboksen på hva lillesøster skal hete. Vi har tenkt litt på Amanda. Hva tenker du om navnet og kombinasjonen av de to? :) vil gjerne høre innspill.
 
Vi har ei Amalie fra før og er veldig i tenkeboksen på hva lillesøster skal hete. Vi har tenkt litt på Amanda. Hva tenker du om navnet og kombinasjonen av de to? :) vil gjerne høre innspill.
Begge navnene er fine, men de er ganske like synes jeg. Blir du å snuble i navnene når du snakker til dem?
 
Jeg syns begge navnene er fine :) for min del er de for like for søsken, men hvis du syns de fungerer godt sammen ville jeg gått for det! Viktigste er at dere liker de :)
 
Liker dem sammen jeg også :)

Syns folk snubler i selv helt ulike navn, så det ville jeg egentlig ikke tenkt på. :p
 
Vi har ei Amalie fra før og er veldig i tenkeboksen på hva lillesøster skal hete. Vi har tenkt litt på Amanda. Hva tenker du om navnet og kombinasjonen av de to? :) vil gjerne høre innspill.
Kjempe fint og klenger fint sammen ❤️
 
Liker dem begge, synes ikke de er for like.
 
Jeg synes begge er nydelige navn, men hadde ikke valgt så like navn til søsken :shy:
 
Nydelige navn❤ klinger godt sammen, her blandes navnene uansett ulikhet så syns ikke den biten er noe å tenke på
 
Begge navnene er fine, men de er ganske like synes jeg. Blir du å snuble i navnene når du snakker til dem?
Gjør man ikke alltid det med søsken, uansett? :hilarious::hilarious: Jeg har ikke like navn på mine, men jeg er ofte gjennom hele regla uansett. :p:hilarious:
 
Gjør man ikke alltid det med søsken, uansett? :hilarious::hilarious: Jeg har ikke like navn på mine, men jeg er ofte gjennom hele regla uansett. :p:hilarious:
Haha, ja! Når vi er sammen med svigers og deres guttebarnebarn, så går særlig svigerfar gjennom navnene på begge sønnene sine først før han fortsetter til (riktig) barnebarn. :D Ingen av navnene er like.
 
Haha, ja! Når vi er sammen med svigers og deres guttebarnebarn, så går særlig svigerfar gjennom navnene på begge sønnene sine først før han fortsetter til (riktig) barnebarn. :D Ingen av navnene er like.
Hahah. Jeg kan av og til ramse opp jenta også jeg. Men, hun er siste i rekka, frem til lillesøster kommer, så hun er sjeldent med i den rekka. Men det hender. :hilarious::hilarious::hilarious: Har også ett vennepar som mannen har laget ett eget navn til tvillingene hvor begge navnene er brukt. Så slipper han rope feil hver gang. :p Det er også ulike kjønn. Så trenger ikke være samme kjønn engang. :p
 
Back
Topp