Hva tenker du når du ser dette bildet? *bilde*

ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: slisabeth

Jeg lurer på hva fotografen tenkte da hun tok bildet? Visste de om at de ble tatt bilde av, eller var det bevisst utdriting av det ironiske over at de sitter under den teksten der og driver med narkotika.

Fotografen er en "han".[:)]

kjære vene det var jo ikke det hun brydde seg om det var en han eller hun. men om det var en bevisst utdritning av det ironiske over at de sitter under den teksten og driver med narkotika

Dét forsto jeg (kjære vene), og syns det var en grei refleksjon[:)]
Grunnen til at jeg svarte på denne måte var for å si at det ikke er jeg som har tatt bildet.[;)]

Det blir litt som røyk pakka, og advarselen som står på den: røyking dreper! Osv. Man ser/leser teksten-man tar en røyk allikevel :P

ORIGINAL: Hilly77

Det blir litt som røyk pakka, og advarselen som står på den: røyking dreper! Osv. Man ser/leser teksten-man tar en røyk allikevel :P

Sant nok.[8D] Nå har jeg en pakke med et barn med "maske"..[:-]

ORIGINAL: MzDomino!

hva i alle dager driver de kara med.... [8D]

ORIGINAL: Azyria *nr3 på vei*

Noen som driver med narkotika og prøver å skjule seg selv og sprøytene bak den digre steinen [8D]

ORIGINAL: solsikkebaby

Noen som er tatt på fersk gjerning med å grave ned tyvegods..er det første som slo meg[8D]..men det er jo ikke det[:D]?

Kunne jo ha vært..?[:-][:D]

Takk for svarene![:)]

ORIGINAL: Hårballen sin mamma

men har du tenkt og si hva du ser i bildet, eller hva det betyr, siden du kjenner fotografen?!?[;)]

Det JEG ser er vel omtrent det du så.
Men det var egentlig ubetydelig i denne sammenhengen. Jeg var mer ute etter alt fra A til Å, hva andre tenkte ved første øyekast.[:)]

Forresten, kjenner fotografen, det er "mitt" bilde, men ikke jeg som har tatt det.

Back
Topp