Hva tenker du å kjøpe til barna til jul?

M

Moderator Marthe

Guest
Barnas første jul :)
Tenker du å kjøpe noe spesielt?
 
Vi har tenkt til å kjøpe gåbil :p
 
Sikkert "fyfy" å gi i julepresang til sitt eget barn, men frøkna her får vårdress :p hun kommer til å få så mye leker av alle andre at jeg tenkte vi kunne gå for noe hun kommer til å trenge ;) hun er jo bare 8mnd uansett og skjønner nok ikke all verdens av hva som skjer heller :p
Uansett blir nok alt gavepapiret og eskene ting kommer i det morsomste, så jeg henter hjem en stoooor pappeske fra jobb og pakker dressen inni den, tenker den eska blir stor suksess å leke med :p
Neste år får hun heller leker eller lignende :)
 
Her blir julegaven ett nytt bilsete :p pluss en liten leke og ulltøy hun kan få på julaften <3
 
Vi ser nok på bilsetet han netopp fikk som en del av julegaven fra oss.. Ellers blir det nok bare noe symbolsk, som en leke, evt. Så har vi snakka om nytt babyakebrett til han.. (Det vi har er veldig rosa, og ustabilt/velter lett..)
 
Vi ser nok på bilsetet han netopp fikk som en del av julegaven fra oss.. Ellers blir det nok bare noe symbolsk, som en leke, evt. Så har vi snakka om nytt babyakebrett til han.. (Det vi har er veldig rosa, og ustabilt/velter lett..)
akebrett! der sa du noe =D fin gaveide! mulig jeg *stjeler* den ideen =D
 
Back
Topp