hva tenker dere....

babylykke nr2

Flørter med forumet
er mat man bør holde seg unna når en ammer med tanke på luftsmerter hos de små?

Kål, løk, druer, plommer

Det eg kjem på no :) Men ein må nok prøve seg litt fram.. 

løk, surkål...ander typer kål, sukkererter

Jeg merket med min første, og nå med lillebror på snart 3 uker at de reagerer når jeg drikker melk.. (mer enn 1 glass om dagen), eller spiser grøt, yoghurt..altså melkeprodukter...da får han luftsmerter. Sist gikk det over når eldstemann ble litt større (noen måneder)

løk, surkål...ander typer kål, sukkererter

Jeg merket med min første, og nå med lillebror på snart 3 uker at de reagerer når jeg drikker melk.. (mer enn 1 glass om dagen), eller spiser grøt, yoghurt..altså melkeprodukter...da får han luftsmerter. Sist gikk det over når eldstemann ble litt større (noen måneder)

når barnet ikke tåler at mor drikker melk.... vil det si at barnet ikke tåler melkesukkeret eller melkeproteinet?

Løk, alle former for kål, bønner, mange kan reagere på erter(det fikk jeg først vite for noen uker siden) Mange kan reagere på kumelk(alle produkter med melk i) hvitløk også veit jeg at noen reagerer på hvetemel. Noe min sønn gjør!

lillemor reagerer på alt som inneholder kumelksprotein, kaffe, appelsinjuice, brus, sitrus, jordbær, løk, kål, erter, bønner, druer, smågodt...*phuh* det er ei lang liste...savner sjokolade og ost! 

Back
Topp