Hva tenker dere?

Bruker298kfa

Elsker forumet
Fikk melding av ei venninne som jeg har kjent siden barneskolen.
Har hatt litt ustabil kontakt, men for 5 år siden fikk vi kjempegod kontakt.
Nå har den blitt litt dårligere av naturlige årsaker, hun flytta langt unna, og like etter hun flytta hjem igjen flytta jeg unna.
Blitt noen fester, meldinger og kontakt over face det siste året da.

Nå sender hun melding, for det er leeenge siden sist, og hun synes det er dumt at det har blitt sånn. Hun vil komme hit sånn at vi kan ta oss en fest.
Jeg sier jeg skal fikse barnevakt (foreldrene mine) og at jeg kan jo plukke opp henne når jeg leverer ungene (foreldrene mine bor på samme sted som henne) for det er jo tross alt 20 mil unna.

Men nei, hun vil ha med bilen sin, fair enough, men hun må også ha med typen sin!
WTF! Hun er avhengig sier hun.
Så jeg, henne og han da? Koselig....... har møtt han EN gang.
Ikke at jeg ikke vil bli kjent med han, men det får bli når jeg er hos henne.
Det er snakk om at hun skal være her en langhelg liksom, tar da ikke med seg typen da!??!?

Eeeeh.... Nei....? Det er litt sånn manko på sosiale antenner. Slik jeg ser det. 

Ja det var litt snodig... Spesielt siden dere ser hverandre såpass sjelden!!
Men er du sikker på at hun får lov til å dra uten han? er mye rart som er ute og går...

Nei altså..
Hun sier det er dumt at DERE mister kontakten..
Da sier det seg vel selv at grunnen til at dere skal møtes er for å gjennoppta kontakten og "catche up"..
Syns ikke kjæresten har noe å gjøre inni bildet da nei..

Nei ikke sant.
Hadde det vært en kveld og en fest her hos meg så hadde jeg skjønt det.
Men vi tre i samme hus en helg....?
Har dessuten ingen interesse av å høre på jokking fra naborommet etter jeg har lagt meg:P

Labambie skrev:
Eeeeh.... Nei....? Det er litt sånn manko på sosiale antenner. Slik jeg ser det. 

Ja noe så jævlig å!
Hun er jo ganske oppegående, men hun er så sinnsykt avhenig av de der mannfolka sine.
Når hun har type så ser hun ikke verden rundt seg. Da er det bare han, han, han.
Men jeg visste ikke at det var SÅ ille at hun må ha han med hit...............

Gulda skrev:
Ja det var litt snodig... Spesielt siden dere ser hverandre såpass sjelden!!
Men er du sikker på at hun får lov til å dra uten han? er mye rart som er ute og går...

Kjenner ikke han så godt da, men tror nok det er like mye henne som han.

Tror rett og slett bare jeg skal foreslå at jeg kommer dit jeg...
At jeg kommer til henne og typen en kveld på fest liksom.
Siden det da er enklere mtp barnevakt og.

Jeg forstår at du kanskje ikke syns det er det beste at han blir med, at du kunne tenkt deg bare dere to. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot det, jeg hadde ville bli bedre kjent med han fyren. så hvorfor ikke?

I min og saboeren min sin vennegjeng er dette normalt, så vi tenker ikke så mye over det. av og til drar han alene og av og til er jeg med og han ser ikke sine venner ofte siden de bor i alta og tromsø og vi i møre og romsdal. men jeg forstår deg uansett veldig godt. stikker de ut en tur alene så gjør de det, så er jeg hjemme med de eller den vennen og ser tv eller noe. det spørst jo også litt hvodan han er, er jo fint om han kan la dere to få tid alene til å ha venninetid. kan bli travelt om han går etter henne hele tiden så du ikke får noe tid alene med henne:S

men dette er som sagt slik vi og våre venner er, forstår godt at andre ikke syns at slikt er like greit:P

Hadde nok gjort som du ja og heller dratt til de. Det er helt sikkert noen temaer som må unngås fordi han er der, ting du ikke vil at han skal høre osv. Ser for meg at det kan bli noen ganske kleine stunder...

MetteJ skrev:
Jeg forstår at du kanskje ikke syns det er det beste at han blir med, at du kunne tenkt deg bare dere to. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot det, jeg hadde ville bli bedre kjent med han fyren. så hvorfor ikke?

I min og saboeren min sin vennegjeng er dette normalt, så vi tenker ikke så mye over det. av og til drar han alene og av og til er jeg med og han ser ikke sine venner ofte siden de bor i alta og tromsø og vi i møre og romsdal. men jeg forstår deg uansett veldig godt. stikker de ut en tur alene så gjør de det, så er jeg hjemme med de eller den vennen og ser tv eller noe. det spørst jo også litt hvodan han er, er jo fint om han kan la dere to få tid alene til å ha venninetid. kan bli travelt om han går etter henne hele tiden så du ikke får noe tid alene med henne:S

men dette er som sagt slik vi og våre venner er, forstår godt at andre ikke syns at slikt er like greit:P

Forskjell på møre-alta og 20 mil da...
Og hvor skulle han gjøre av seg om jeg og hun skulle ha "alenetid"
Sitte her i mitt hjem mens vi går ut? Nei takk. 
Eller sette seg på soverommet? :P
Hadde skjønt det om jeg hadde type og, men jeg er singel og kjenner ingen her oppe.

Kan jeg LOL`e litt nå? Skjeldent det passer seg, men her føltes det litt på sin plass.. 

Tøsa skrev:

Forskjell på møre-alta og 20 mil da...
Og hvor skulle han gjøre av seg om jeg og hun skulle ha "alenetid"
Sitte her i mitt hjem mens vi går ut? Nei takk. 
Eller sette seg på soverommet? :P
Hadde skjønt det om jeg hadde type og, men jeg er singel og kjenner ingen her oppe.

ja vi er jo alle forskjellige, vi og vår gjeng har ingen problemer med akkurat dette. og forskjellen på 20 mil og møre-alta er at du og vennina de kan lettere treffest en annen gang alene, her er det to fly og mange timer og mye penger som går med:P

Men neste gang, kan ikke du be henne da, bare henne? for nå var det jo hun som ville komme. kanskje lettere at bare hun kommer om du ber henne?

Daaa tror jeg jeg hadde sagt at det kunne være det samme med det..

Så kjip er jeg altså, or en kjæreste har da ingenting med dere å gjøre når dere iksom skal "finne sammen" igjen?? 

Back
Topp