Bruker298kfa
Elsker forumet
Fikk melding av ei venninne som jeg har kjent siden barneskolen.
Har hatt litt ustabil kontakt, men for 5 år siden fikk vi kjempegod kontakt.
Nå har den blitt litt dårligere av naturlige årsaker, hun flytta langt unna, og like etter hun flytta hjem igjen flytta jeg unna.
Blitt noen fester, meldinger og kontakt over face det siste året da.
Nå sender hun melding, for det er leeenge siden sist, og hun synes det er dumt at det har blitt sånn. Hun vil komme hit sånn at vi kan ta oss en fest.
Jeg sier jeg skal fikse barnevakt (foreldrene mine) og at jeg kan jo plukke opp henne når jeg leverer ungene (foreldrene mine bor på samme sted som henne) for det er jo tross alt 20 mil unna.
Men nei, hun vil ha med bilen sin, fair enough, men hun må også ha med typen sin!
WTF! Hun er avhengig sier hun.
Så jeg, henne og han da? Koselig....... har møtt han EN gang.
Ikke at jeg ikke vil bli kjent med han, men det får bli når jeg er hos henne.
Det er snakk om at hun skal være her en langhelg liksom, tar da ikke med seg typen da!??!?
Har hatt litt ustabil kontakt, men for 5 år siden fikk vi kjempegod kontakt.
Nå har den blitt litt dårligere av naturlige årsaker, hun flytta langt unna, og like etter hun flytta hjem igjen flytta jeg unna.
Blitt noen fester, meldinger og kontakt over face det siste året da.
Nå sender hun melding, for det er leeenge siden sist, og hun synes det er dumt at det har blitt sånn. Hun vil komme hit sånn at vi kan ta oss en fest.
Jeg sier jeg skal fikse barnevakt (foreldrene mine) og at jeg kan jo plukke opp henne når jeg leverer ungene (foreldrene mine bor på samme sted som henne) for det er jo tross alt 20 mil unna.
Men nei, hun vil ha med bilen sin, fair enough, men hun må også ha med typen sin!
WTF! Hun er avhengig sier hun.
Så jeg, henne og han da? Koselig....... har møtt han EN gang.
Ikke at jeg ikke vil bli kjent med han, men det får bli når jeg er hos henne.
Det er snakk om at hun skal være her en langhelg liksom, tar da ikke med seg typen da!??!?