Hva tenker dere?

LilleSpira

Glad i forumet
Jeg er litt sånn frem og tilbake når jeg tenker på at jeg er gravid.

Hva er deres tanker om å vere gravid?

Tenker det er helt fantastisk, men utrolig skummelt samtidig....er så redd for at det skal gå galt! Men er vel helt normalt å tenke sånn [8D]

Etter å ha prøvd lenge kunne jeg ikke vært mer glad for å være gravid! [:D]
Føles som en god drøm, går vel ikke opp før på ul tenker jeg [:)]
Er også livredd for å miste...

Jeg tenker litt samme som deg LilleSpira, at hjelp, jeg skal bli 2 barnsmor! [:D]
Er vel ganske normalt å tenke sån [:)]

Hadde et helvete i forrige sv.skap, gikk med krykker fra uke 14 ca og til jeg fødte, pga bekkenløsning...
Så må si jeg er redd for at det blir samme denne gangen. Men det er så verdt det, så
egentlig får det bare være! [:)]

Jeg er overlykkelig, men også veldig redd for å miste!! kan ikke la være å tenke på det!
uff...]eg skjønner hva du mener, jeg har også ei i trassalder nå. å hun er snart 5 år! har vært i trass siden hun var 2!! å sambo har også en sønn på snart 5. + min eldste da på 8 i år. så her i huset blir det nr 4[:D]! men det er så utrolig verdt det! var jo nøye planlagt dette, og er jo helt utrolig glad for det! dette går bra Lillespira! [:)] er helt normalt å ha sånne tanker, tankene kommer av seg selv. nå må vi bare håpe på at spirene våre sitter i 9 mnd! Vi er så heldige![:)][:)]

ORIGINAL: lmk

Tenker det er helt fantastisk, men utrolig skummelt samtidig....er så redd for at det skal gå galt! Men er vel helt normalt å tenke sånn [8D]

Signerer denne [:)]

Jeg er også veldig glad[:)] Men er litt bekymret om dette svangerskapet blir likt som det første, hvor jeg spydde hele tiden til uke 16, og var så sinnsykt trøtt. Har jo ei fra før, så får prøve å ta meg litt i sammen da.
Begynner å kjenne kvalmen og trøttheten sniker seg innpå her...
Er også sykemeldt på jobben pga noe annet, og får dårlig samvittighet der... Men det ordner seg vel [:D]
Men det er litt skrekkblandet fryd når det endelig klaffer [;)]

Jeg er kjempeglad, men samtidig så tenker jeg at det er litt vilt at jeg venter nr. 5 [8|][8D] (har 4 fra ett tidligere forhold). Å minstejenta blir "bare" 3 år når sistemann kommer. Samtidig er jeg veldig redd for å miste siden jeg mistet forrige pp (men da følte jeg det var noe rart også).

Back
Topp