Hva tenker dere? Vedr bf

Jeg synes ikke det er greit... Hele poenget med samvær er at han skal tilbringe tid med barnet. Hadde det vært tilfellet for meg hadde jeg ikke levert barnet til ham når han skulle bort, da hadde han fått bytte helger i stedet.

Ser ikke noe galt i barnevakt nå og da, men mye og gjentagende ville jeg tatt opp

Her hadde vi begge førsteprioritet på å "passe" barnet, vi spurte alltid hverandre framfor besteforeldre og andre barnevakter.

Jeg tenker at om han skal jobbe eller feste så kan ungen være hos deg.

Du kan ikke bestemme hva han skal gjøre når han har samvær, så du får nok ikke gjort noe med det. Vet flere som har rpøvd før ,men fått til svar at så lenge han har fikset barnevakt så er det helt greit.

Du kan ikke bestemme hva han skal gjøre når han har samvær, så du får nok ikke gjort noe med det. Vet flere som har rpøvd før ,men fått til svar at så lenge han har fikset barnevakt så er det helt greit.

Helt sant om det da ikke er snakk om en uke eller mer :)

Derfor vi har i avtalen at den andre forelderen skal spørres først når det er behov for barnevakt, bortsett fra noen timer for da har stemor/far barnet :)

Jeg hadde ikke syntes noe særlig om det, men er vel ikke så mye du får gjort. Må vel bare prøve å snakke med han om det, uten å angripe han på noen måte. Tror ofte det bare blir verre hvis han går i forsvar. Evt vente til han får seg ei ny - jeg (bonusmamma til to og mamma til ti til) er rimelig striks på at mannen skal være hjemme mest mulig de dagene storesøsknene er her. Da slutter han tidlig på jobb, er med og henter på skolen, og legger alt av sosialt til andre dager. Skulle bare mangle.

Back
Topp