Hva tenker dere på??

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Jeg blir nesten sprø her!! Jeg er sååå i ekstase, og tenker på graviditeten hele tiden!! Da mener jeg stort sett hele tiden, slik jeg ikke får gjort noe som helst! :P Ingen juleforberedelser, ikke noe skolearbeid eller husarbeid for den saks skyld! :P :P

Hehe, her tenkes det lite på graviditeten. Jeg ser av historikken din at du har god grunn til å tenke og juble mye da:) Her er det nr. 3 og dagene flyr avgårde, tida går nesten litt for fort. Det nærmer seg halvveis med stormskritt, og ingenting er planlagt eller tenkt på. Men det kommer og vi har det meste vi trenger klart.

Hehe, her tenkes det lite på graviditeten. Jeg ser av historikken din at du har god grunn til å tenke og juble mye da:) Her er det nr. 3 og dagene flyr avgårde, tida går nesten litt for fort. Det nærmer seg halvveis med stormskritt, og ingenting er planlagt eller tenkt på. Men det kommer og vi har det meste vi trenger klart.

hehe..ja veien har nok vært ekstra lang her dessverre, og har nok fortrengt mye av skuffelsene under veis tidligere. Har derfor egentlig ikke turt å glede meg helt over dette. Men NÅ begynner det å gå opp for meg! :) 14 uker i morgen!

Når jeg er på jobb "glemmer" jeg at jeg er gravid :p jeg har ingen plager eller noe, så når jeg er i Jobb modus så blir det glemt litt :) men hjemme så tenker jeg på det ofte og går rundt å koser meg med tanken :-D

Er tusen tanker i hodet, alt fra matpakker t bhg, hvordan blir det å få to barn i hus, gleder meg til jul, savne mannen, vi må begynne å bygge ut rett etter nyttår osv
Alt mulig:) men tar meg litt tid til å kose meg med graviditeten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp