hva tenker dere?*oppdatert litt*

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
er det teit av den ene parten i forholdet å ikke ville reise ut(altså på pub og drikke) med den andre?[8|][:-]

Det kommer vel an på hvorfor.. Eksen min ville ikke drikke med meg, fordi han visste at han kom til å lage krangel. [8D]

ORIGINAL: rodstilk

Det kommer vel an på hvorfor.. Eksen min ville ikke drikke med meg, fordi han visste at han kom til å lage krangel. [8D]
hehe,ja...er litt slik her å skjønner du[:-]

Nei, synes det hadde vært teitere å reise ut og drikke bare for å gjøre den andre fornøyd. Vil man ikke så vil man ikke. Det er vel egentlig ingenting å synes verken det ene eller det andre om, det er en følelse som han eller hun ikke kan noe for. 

Kommer ann på hvorfor[:)] 
Synes man har godt å dra uten hverandre i blandt, men her foretrekker vi å dra i lag. Vi har det supermorro sammen[;)]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: rodstilk

hehe,ja...er litt slik her å skjønner du[:-]

Da bør man heller ha det gøy hver for seg.. [:D]

nei,for greia er(jada vi er super barnslig og sjalue begge to når det kommer til akkurat den biten der)..
JEG skal ut en liten tur på lokalpuben her i kveld,han var ute en liten tur og tok 1 øl med en fyr i går..var hjemme i 12 tida..
men nå blir han dritsur for at han "ikke får være med meg ut,ever"..
altså,for det første så er jeg nesten aldri ute(ikke han heller) og når jeg først er det så liker jeg å dra uten han,noe han finner svært vanskelig...
han mener vi måtte kunne dra ut sammen,siden vi "aldri gjør noe sammen"(det gjør vi,bare ikke drar på pub å drikker sammen)..jeg liker rett og slett ikke det..
jeg vet at vi blir litt dramaqueen begge to,og at det blir bare mas og ikke kos,siden vi begge kommer til å gå rundt å våke hverandre med haukeblikk[:-]
vi er litt sjalue begge to,men jeg innrømmer det iallefall[:-][8D] har ingenting med(som han liker å tro) at jeg driver å flørter ol ute..det er ikke derfor jeg ikke vil ha han med,men jeg klarer å more meg litt bedre da,når jeg vet at han slipper å "passe på meg" og omvendt..ja,vet det er teit,men som sagt,kan ikke for hva man føler...
er det virkelig så viktig å drikke sammen,når vi først skal det?(type 1-2 ganger i året)..vi drikker gjerne sammen når vi IKKE skal ut(type, på fest hos ett vennepar med få,kjente mennesker,som er par)..men ellers liker jeg den lille fritiden jeg[:-]

er jeg helt på jordet? mener dere at slikt er ok i ett 5 år langt forhold,eller må jeg(vi?) bare sjerpe oss og oppføre oss som voksne?[:-][8D]

Jeg syns det er litt rart[8D]

Men jeg liker å gå ut sammen,når man først skal ut[:D]

Liker å en kveld for meg selv, men ikke hver gang[:)]

joda nå har jeg vært ute...rai rai[:-][>:][8|]
fikk en mindre irritert sambo på tlf(prøvd å få tak i meg en gang før)men haloo? det var konsert,kommer til å ha piping i øra i 3 år fremover,selvfølgelig hører jeg ikke tlf da..

uansett,snuppa var syk sa han..hun jeg var sammen med ute(akkurat blitt kjent omtrent) ble jo litt skuffa men...(3 år yngre enn meg,og uten barn,kan vel ikke forvente så mye forståelse kanskje[:-][8D]) men fikk tak i en sjåfør(en som bare stod der å råna) og kommet meg hjem på under 10 min etter han ringte..
da sover hun da...har ikke hørt ett pip etter jeg kom hjem,men vi får se..dakar snuppa[&o] men skulle ikke forundre meg om han smurte litt tykkt på bare fordi han misslikte at jeg var ute av døra for en gang skyld[>:][:-]

brisen for meg selv er gøy[:-][:-]

Hvis man vet at det blir trøbbel av det, så syns jeg det er fornuftig [;)]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg skjønner meg ikke på samboeren din i det hele tatt [8|][&:]
kan jo lure[:-] men nå sitter jeg her da...
hun var visst ganske syk,noe som kan stemme det altså,men...
klart jeg hopper inn i nærmeste bil og turer hjem når det er snakk om min datter,men...typisk dette

Han høres ut som bf når vi var sammen[:-]

Back
Topp