Hva tenker dere om utstyr ? :-))

aaamamma

Flørter med forumet
Heisann damer! :-))

Her kommer det store spørsmålet!! Når har dere tengt til å handle inn barnevogn ?
Dere sjønner, Barnashus har Mountain Buggy med voksi urban og bagg på tilbud til 6999,- Dette koster ord 10997,- Sparer 4000! I tilegg er bilsetet jeg vil ha på tilbud, Maxi Cosi Cabriofix med base på tilbud til 2399,- Koster ord 3598,- Sparer da 1199,-

Er det vært og spare 5000 kr på å kjøpe babyutstyr i uke 10, når jeg har de pengene nå ? Da slpper jeg å spare, eller å bruke feriepenger på de dyreste tingene! Hva synst dere om å handle det inn nå ?

Jeg ville ikke kjøpt nå. Slike tilbud kommer titt og ofte. Spesielt bilstoltilbudet.

Jeg og lurer litt på det tilbudet på vognen, men føler det er alt for tidlig...
Var på barnas hus i dag og snakket med de. En får levere tilbake hvis det går gale...

Det kan jo være litt skummelt å kjøpe noe særlig med utstyr nå, tenker bare på hvor fælt det må være å gå å se på alt utstyret hvis det i verste fall skulle gått galt med barnet i magen...
Men når det er sagt, så har jeg allerede kjøpt litt selv. En butikk i nærheten hadde opphørssalg, og jeg fikk Akta Graco bilsete med base for 900 kroner. Da klarte jeg ikke å la være...

Jeg har benyttet meg av tilbud på vogn og stol på barnas hus nå i januar. Sparte 4500 til sammen på det , og det synes jeg var for mye til at jeg kunne la det gå fra meg! Noen har reagert på at jeg kjøper det så tidlig, men da svarer jeg at de gjerne må gi meg de 4500 kr så kan jeg levere tilbake og vente noen mnd til  Går det gale legger jeg det opp på loftet :)

jeg har kjøpt stellebord - det går ikke ut på dato.. samme med en vogn.. men bilstol venter vi med, selv om de har supertilbud her, actagraco med base til 1100 kroner.. drøyer det litt til iallefall..
vogna har vi jo, så det vi må ha av store ting er bilstol og seng..

jeg ville ha kjøpt. om det går galt nå, vil dere nok evnt prøve igjenn, å dermed har dere vogn frem i tid. Vogn går ikke ut av dato ;)

Hvis det er drømmevogna som du vil ha, så ville jeg ha godt for det tilbudet. Det går ikke ut på dato. Godt å kunne bruke feriepenga på noe annet :)

Kjøpte vogn i uke 24 sist var det vel,greit å vente med så stort kjøp til man kommer dit hvor helsevesnet faktisk kan gjøre noe og kan klare å redde babyen om noe skulle skje.

Men skjønner det er fristende,men vogntilbud her og der kommer temmlig ofte har jeg lagt merke til.

Men de fleste graviditeter går jo bra, så er det supertilbud du ikke tror kommer igjen er det jo greit å slå til også :)

Go for it!! emoticon

Det er jo pakket inn, så bare sett det vekk en stund.. 

Har ikke kjøpt noe enda, men har jo endel fra før. 
Kommer til å kjøpe en ny maxi cosi og kanskje et nytt stellebord (den driten vi hadde knakk) 
Venter nok litt med innkjøp før jeg får oversikt over hva jeg har og at det faktisk kommer ut en bebi ^^

Back
Topp