Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at fortsatt vil være forskjeller jeg da, vet det er det I england. De som har lite penger kjøper uniform en annen plass enn de som har mer penger. Å det merkes på kvaliteten , så da er man jo like langt.På en måte ja og på en måte ikke. Jeg syns på en måte at man skal få kle seg som man vil i sin egen stil og føle seg komfortabel i det man går i. Men samtidig så ville det kanskje ha hjulpet om alle gikk likt kledd i forhold til mobbing når det gjelder merkeklær osv. Jeg er litt sånn både og når det gjelder skoleuniform merker jeg.
Jeg tenker at fortsatt vil være forskjeller jeg da, vet det er det I england. De som har lite penger kjøper uniform en annen plass enn de som har mer penger. Å det merkes på kvaliteten , så da er man jo like langt.
Eller at det finnes bare en uniform som skal passe alle, hva med de som er overvektige da? Jeg ser liksom ikke at uniformløser problemet i det hele tatt.
Jeg er vel redd for at det da hadde blitt større press på vesker/sekker og smykker+++Ja det er sant. Det at man får inn uniformer i skole løser jo ikke automatisk problemet med mobbing. Men det hadde kanskje ikke blitt et like stort press på å ha vesker og jakker til 6000 kr og oppover for å bli godtatt i gjengen på skolen. Men som sagt så er jeg litt både og på det. Vet liksom ikke helt om jeg heller mest mot for eller imot.
Vi har familie som har bodd i england. De brukte skole uniformer der.Det snakkes om ungdommer, press på merkeklær og mobbing. Har man ikke de riktige klærne eller veska, så blir man mobbet.
Tror dere skoleuniform hadde løst det problemet eller hadde de funnet andre måter å mobbe på da?