Hva tenker dere om PC i fanget?

Snømusa2016

Forelsket i forumet
Når jeg bruker PC( veldig ofte:-) ) så sitter jeg i sofaen med PC på fanget. Har nå investert i en slik plate for å ha dataen på, men tenker jo allikevel på om det er noe særlig? Det er vel også endel stråling i et trådløst modem...? Amdre som tenker på slikt? Vil jo at alt skal gå bra med den lille :-)

Har faktisk ikke tenkt på det. Jeg sitter med den rett i fanget, uten sånn pute. Er det farlig [8|]

Tenker på det mange ganger, men fortsetter likevel[8|]
Jeg jobber som systemutvikler og sitter forran pc hele arbeidsdagen min + ett par timer på kveldstid. Om jeg påvirkes av stråling gjør jeg det nok uansett om den er i fanget eller ei.

Sluttet etter den her saken om 12åringen med brannskadde lår...

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10041351

Jeg har alltid hatt den på fanget..

Har PC-pute [:)] Klarer ikke sitte med PC rett på fanget[;)]

Vi har hatt en liknendes tråd før. La ved en link fra lommelegen da, som viste at stråling fra mobilen var faktisk verre for fosteret. Men er nok verre hvis man har pc som blir så varm. 

Det er jo fare for brannskader, vet ikke med stråling?
Jeg har min på fanget titt og ofte, men passe på at den ikke blir for varm. Svigerbors kjæreste fikk brannsår på hånda fra datan[&o]

Ja, det er strålingen jeg tenker på.... Men har kjøpt en "pc-pute" som sirkulerer kald luft (man kobler den til USB) på Clas Olsson, veldig praktisk, blir ikke varm lengere :-) Satser på at det går bra!

Back
Topp