Hva tenker dere om neste slankekrig

lucillen

Elsker forumet
Lager en tråd der vi kan skrive tanker om neste slankekrig og komme med masse ideer
 
Jeg er alltid klar får en ny slankekrig ! Men ser at en neste slankekrig kan bli en vanskelig nøtt her ... Håper å snart vite hvilke uker ferien havner i .

så jeg er veldig spent hvor tid neste slankekrig starter , får meg er dette en super motivasjon , men er redd neste runde kan krasje helt med ferien ... Vet ikke helt enda hvor tid ferien er men mest trulig uke 25 , det vil si 9 uker fra uken til 10 april . Så jeg skulle ønske oppstarten hadde blitt uken til 30.03 med veiefri i påskeuken , og det blir jo 10 uker til uken rundt 15 juni med veiefri påske ... Hadde passet " perfekt " må jo satse på å ikke komme i noen semifinale da ...

Nei , denne var en vanskelig nøtt !
 
Det kan jo hende at vi kan ha en kortere slankekrig etter påske? Og så kan vi heller ha en lenger slankekrig etter sommeren, men det kan vi snakke om da ;)

Hvis vi f.eks bare har 8 uker + semifinale og finale så blir vi jo ferdig iløpet av juni.....
Og starter opp uken etter påske! Ikke vits å starte med veiefri uke.....
 
Tidsmessig har jeg ikke så mange forslag, men det hadde gått an å ta en kortere krig kanskje?

Jeg håper noen har gode ideer til litt nye regler i forhold til dette med ikke å oppdatere ved veiing og det å trekke seg. Synes det er veldig mange som har trukket seg denne runden (uten at jeg vet hvordan det har vært tidligere ganger).

Kanskje færre, men større lag, så merkes det ikke såå veldig, også slipper vi slå sammen lag såpass tidlig som vi har måttet nå. Eller at lagene deles inn i nye lag i uke sånn eller sånn? Jeg vet ikke, men synes ikke det har funka helt optimalt.
 
Det kan jo være en ide å slå sammen lag når vi er halvveis kanskje? Slik at lagene blir like... Om det er nødvendig da.....
Og så syns jeg at de som ikke oppdaterer bare "forsvinner" på en måte, OG ikke gjør at laget kommer sist sånn som det har vært tidligere.... Syns det blir veldig feil at det beste laget skal havne sist pga at noen ikke oppdaterer..... På denne måten vil vi kanskje få mer aktivitet i Wild Card gruppen og :) Denne runden er det jo ingen som har røket ut som har meldt seg inn der, og forrige runde tror jeg det vare bare 1!!!
 
Jeg har kanskje troen på en litt kortere krig jeg også. Åsså kanskje at vi tar noen ukers pause når denne er ferdig før vi starter på nytt. Slik at folk får tid til å bli motivert.
 
Det blir 2-3 ukers pause når denne er ferdig, og for de som ikke går til semifinale/finale så blir det 2/1 uke ekstra pause :)

De fleste er nok kjempemotiverte etter en påske med mye kos ;)
 
Jeg er ihvertfall klar for en ny krig!! :))
 
Må bare krysse fingrene at det blir en kortere utgave av slankekrigen ... jeg krysser alt at den begynner i uke 15 og da er det 9 uker til eventuelt ferien starter her ... men dette vet vi ikke ennda ... så jeg håper på en 8 uker slankekrig Får en finale hadde jeg uannsett aldri kommet til !

Så ønsker jeg heller en ekstra lang slankekrig til høsten , gjerne en maraton utgave ! Ble så stuselig i november når slankekrigen brått var over .
 
Må bare krysse fingrene at det blir en kortere utgave av slankekrigen ... jeg krysser alt at den begynner i uke 15 og da er det 9 uker til eventuelt ferien starter her ... men dette vet vi ikke ennda ... så jeg håper på en 8 uker slankekrig Får en finale hadde jeg uannsett aldri kommet til !

Så ønsker jeg heller en ekstra lang slankekrig til høsten , gjerne en maraton utgave ! Ble så stuselig i november når slankekrigen brått var over .
 
Så bør vi finne en rettferdig løsning når noen ikke oppdaterer !
 
Eventuelt ...

Viss noen på laget mangler oppdateringer , trekkes den eller det som mangler oppdatering / oppdateringer fra lagets vekt , og lagleder kan da ha mulighet å få oppdatert lagets resultater litt lengre til dømes 30 minutter ekstra viss slike nødstilfeller skulle dukke opp .

Vil tro det blir en mer rettferdig slankekrig !

Og det blir ikke masse tull helle tiden grunnet manglende oppdateringer !

Men det skal ikke være slik at folk bare " rømmer " grunnet et dårlig resultat ! Det er jo et helt lag som kjemper sammen !

Det er jo forstålig at alle kan glemme en gang ! Men gjennom det slankekrigene som har vært har det gått dessvere ut over laget til den eller det som ikke har oppdatert , og slankekrigen blir ikke helt rettferdig !
 
Jeg syntes det var veldig gøy å være med på slankekrigen, min første gang nå. Men har vel egentlig gått ned de kg jeg ønsker, mulig 2-3 kg til hadde vært optimalt for så å jobbe for å holde vekta stabil. Ønsker meg en godt trent kropp og muskler veier jo som kjent mer enn fett.. så spørs om det er så gunstig å ha meg med på laget når det er så få ant kg jeg skal ned.. 
 
Jeg rakk ikke bli med på denne runden, var i utlandet med dårlig nett da dere starta.
Men var med forrige runde, og er mer enn gjerne med på en ny!
 
Haha, for jeg er vel der jeg starta forrige slankekrigen... ooops.. haha
 
Jeg kunne ikke være med denne gangen pga fødsel og barseltid :) Er kjempegira på en runde etter påske :) kort eller lang!
 
Jeg trakk meg i denne runden, men har vært med i andre runder og er med i neste runden.
 
Noen som ønsker å rulle i gang , litt tanker hvor tid neste slankekrig skal starte opp igjen , hvilke veiedag som er ønskelig og hvor mange uker neste slankekrig bør være ?
 
Mitt ønske :
Oppstart 12.04 og veiedag på torsdag . Jeg har et ønske om en slankekrig på 8 uker + semifinale og finale , totalt 10 uker

 
Back
Topp