Hva syns dere om forskjellige farger til nyfødte og små babyer? Jeg er veldig glad i andre farger enn typisk babyrosa og babyblå på klær.
Liker olivengrønn, mørk oransj, mørkeblått, gult, oker, rust, brunt osv og har ingen problemer med å bruke alle slags farger. Putter vel ikke rosa blonder på en gutt, men sånn utenom det kan en gutt fint bruke klær som er rosa osv.
Hva tenker dere om farger?
Jeg holder på med et vognteppe og en lue i mørk olivengrønn nå og kommer til å bruke det uavhengig av om vi får jente eller gutt.
Liker olivengrønn, mørk oransj, mørkeblått, gult, oker, rust, brunt osv og har ingen problemer med å bruke alle slags farger. Putter vel ikke rosa blonder på en gutt, men sånn utenom det kan en gutt fint bruke klær som er rosa osv.
Hva tenker dere om farger?
Jeg holder på med et vognteppe og en lue i mørk olivengrønn nå og kommer til å bruke det uavhengig av om vi får jente eller gutt.

Er også glad i beige, «støvete» lavendel, mørk lilla, grå osv.
Så denne gangen vil jeg kjøpe litt dust i starten, og heller ha mer farger etterhvert.
Jeg bare elsker gammel rosa ellers duse farger. Så veldig spent på om det blir rosa innkjøp denne gangen oxo 

Har ikke like sterke meninger nå, klær er klær. Å rosa er mer enn knallrosa! Men velger heller duse, støvete farger, uavhengig av fargen. (Glad i POMPdeLUX, ja!) Og grønn er jo nydelig til begge kjønn!
Men har samtidig lært at barnet får eigen sterk vilje etter kvart. Så jenta mi på 5 elskar både rosa prinsesseskjørt og blå joggebukser med dinosaur kjøpt på «gutteavdelinga». Og det er jo herleg!