Hva tenker dere om disse testene?

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Jeg tok en test nå på morningen, men så klarte jeg å miste hele testen nedi glasset:yuck: jeg kastet såklart urinen i do og kom på etterpå at jeg burde jo ta en ny siden jeg mistet den oppi. Så jeg tok en ny, med bare en dråpe som lå igjen i glasset, det er den nederste testen med bare noen dråper. Den øverste er den jeg mista oppi.. den øverste er jo negativ, men den andre med kun en dråpe på er det en hvit strek til, er dette bare en skyggestrek kanskje? Siden det ikke kom nok urin på den? Syns jo det er litt rart at ikke den øverste også har en hvit strek sellom hele testen fikk seg et bad:yuck:
 

Vedlegg

  • 35E43C36-2D0E-4F36-92D2-3D5B22B96123.jpeg
    35E43C36-2D0E-4F36-92D2-3D5B22B96123.jpeg
    39,8 KB · Visninger: 165
Jeg tok en test nå på morningen, men så klarte jeg å miste hele testen nedi glasset:yuck: jeg kastet såklart urinen i do og kom på etterpå sat jeg burde jo ts en ny siden jeg mistet den oppi. Så jeg tok en ny, med bare en dråpe som lå igjen i glasset, det er den nederste testen med bare noen dråper. Den øverste er den jeg mista oppi.. den øverste er jo negativ, men den andre med kun en dråpe på er det en hvit strek til, er dette bare en skygge strek kanskje? Siden det ikke kom nok urin på den? Syns jo det er litt rart at ikke den øverste også har en hvit strek sellom hele testen fikk seg et bad:yuck:
Jeg ville tolket den med hvit strek som ugyldig/negativ. Prøv på nytt senere :happy::Heartred
 
Åå, så kjedelig! Tror desverre at ingen av disse er til å stole på, siden de ikke er tatt riktig. Ville ventet ca 4 timer og tatt en ny. Lykke til ❤️
 
Du får nok heller teste på nytt i ettermiddag, hvis du ikke greier presse ut en ny skvett :) nederste er ugyldig, og første er vel strengt tatt negativ - men ble jo også tatt feil, så..
 
Back
Topp