Hva tenker dere om dette??

nitalita

Gift med forumet
Uff..jeg har tenkt så mye i det siste og isted sa det *PANG*[:(]

Jeg skulle i dusjen i sted og tok med meg Linea inn på bade og kledde av henne sånn at hun kunne få ligge litt naken imens. Kim satt på stua å så tv og kom inn litt etterpå for å hente negleklipperen,greit det men jeg reagerte på hvorfor han ikke kunne ta Linea og unne meg litt "alenetid" på badet...
Og tidligere ikveld ville jeg snakke litt så jeg dempa tven og da ble han litt brydd og spyrte hvorfor jeg dempa og da sa jeg at jeg ville snakke men da svarte han at han så på det som gikk[:(][:@]

Det er så jævlig opp og ned med alt, enten er ting kjempe bra eller så er det laaaangt nede.
[:@]

Vær så snill å svare meg noen.......

jepp slik er det og slik vil det for alltid vere framover gitt..og det verste av alt,vi har sjøølv villa det!![:D]
Skjønner deg..avogtil lurer eg på kva menna skulle ha gjordt om strømmen gjekk..ihverfall ikkje prata!!! haha!! Men det er så irriterandes!!!
ORIGINAL: nitalita

Uff..jeg har tenkt så mye i det siste og isted sa det *PANG*[:(]

Jeg skulle i dusjen i sted og tok med meg Linea inn på bade og kledde av henne sånn at hun kunne få ligge litt naken imens. Kim satt på stua å så tv og kom inn litt etterpå for å hente negleklipperen,greit det men jeg reagerte på hvorfor han ikke kunne ta Linea og unne meg litt "alenetid" på badet...
Og tidligere ikveld ville jeg snakke litt så jeg dempa tven og da ble han litt brydd og spyrte hvorfor jeg dempa og da sa jeg at jeg ville snakke men da svarte han at han så på det som gikk[:(][:@]

Det er så jævlig opp og ned med alt, enten er ting kjempe bra eller så er det laaaangt nede.
[:@]

Vær så snill å svare meg noen.......

Dette kan virke provoserende, men det er ikke vondt ment! Menn er ikke tankelesere, vi kvinner må bli flinkere til å be om ting. Kanskje ting ville vært annerledes om du hadde bedt ham om å ta Linea litt sånn at du kunne fått litt alene tid. Og ang tv så må du snu litt på flisa og tenke hvordan du ville reagert i samme situasjon??
Jeg vet hvertfall av egen erfaring at jeg altfor mange ganger har gått og irritert meg over små bagateller som til slutt har blitt overdimensjonerte og det har ikke ført til noe bra!!
Believe me, jeg er ikke perfekt, langt derifra, men jeg prøver å be om ting i stedet for å forvente at andre skal forstå hva jeg vil uten at jeg ber om det..

Takk....det hjelper faktisk litt å høre at det ikke bare er her det er sånn,føler meg liksom så jævlig ensom og forlatt på et vis[:(] Også er det ikke nok med det, men vi har jo snakka om å gå på byfogden en dag bare vi to og forlovere og det sa jeg til min familie for et par uker siden....så på nyttårsaften sa jeg at nå må vi si det til dine og,men da virka det som han ble flau eller redd[:(] Hvorfor vil/kan han ikke være stolt over meg og oss..........

Heia nitalita, hører at du har det vondt nå, men jeg vet ikke hva jeg skal svare deg.
Jeg mener at Kim da burde ha tatt Linea slik at du fikk dusje i fred.
Tror ikke mannfolk helt forstår hva det vil si og aldri få gå på do i fred lenger osv...
Har også hatt mine diskusjoner her hjemme,med akkurat sånne ting.
Jeg må forstå at han er sliten nå han kommer fra jobb osv.
Det er greit at ja det må jeg forstå, men han må også forstå at når han kommer hjem så er det ikke bare han som har hatt en arbeidsdag...

Hjertens enig med eg!!!

må bare fortelle om da eg fikk spysjuke kasta over hode på midt på dagen...det blir liksom ikkje heilt det smae å stå med haude ned i do og når du har tømt deg kjem døtra med haude sitt for å sjå kva du gjer på oppi do!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

Back
Topp