snart3engler
Forelsket i forumet
ORIGINAL: giggsy
ORIGINAL: snart3engler
jeg kommer ikke til å kjøpe inn så mye som en liten kartong en gang, jeg har ammet to barn fra før og veit hva jeg går til,og ser ikke poenget heller, ingen på sykehuset lar deg reise hjem så lenge amminga ikke er godt i gang, dette maste di tilogmed når jeg hadde fått mitt andre barn, da jeg ville dra hjem dagen etter fødsel [:)] og hvis man først har fått igang ammingen skjøner jeg liksom ikke hvorfor den plutselig skal stoppe midt på natta??? mulig jeg er firkantet altså men [:D]
Sorry men de kan ikke nekte deg å reise hjem selv om ammingen ikke er 100%. Skulle de nektet en å reise hjem hadde jeg blitt værende på sykehuset i en mnd, om ikke mer da førstemann ble født.Reiste hjem etter 5 dager og da vat jeg drita lei av sykehus, til tross for enerom. Ammingen hadde de aldri fått i gang bedre der enn jeg gjorde selv hjemme, da gutten bare sovna under amming og var umulig å holde våke /vekke når ham først hadde sovnet.
ja jeg sa jeg muligens var firkanta [:)] det finnes jo selvfølgelig unntak, det gjør det med alt... ser at førstegangs fødene kan være usikkre, men di er veldig flinke på sykehuset med å hjelpe til med amming og det går jo i di fleste tilfeller bra med amming før foreldrene kan dra hjem [:D] var det jeg mente...