Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer Nymphadora. Den EL-testen er helt klart negativ.Klart negativ. Begge streker skal være like sterke eller kontrollstreken skal være sterkere.
Aha tenkte kanskje det var derfor. Jeg ser strek jeg altså... Og en tidlig graviditet gir kanskje en svakt positiv el test på samme måte som svak positiv gtest...? Hmmm. Kan du prøve en fra rfsu? Den har rosa strek istedenfor blå og kan derfor ikke forveksles med skygge. Eller digital.Det stemmer. Og den ble slik:
Vis vedlegget 81649
Derfor tok jeg en EL test for å se fordi EL testene skal vel slå ut om du er gravid?
Aha tenkte kanskje det var derfor. Jeg ser strek jeg altså... Og en tidlig graviditet gir kanskje en svakt positiv el test på samme måte som svak positiv gtest...? Hmmm. Kan du prøve en fra rfsu? Den har rosa strek istedenfor blå og kan derfor ikke forveksles med skygge. Eller digital.
Sent from my iPhone using BV Forum

Helt i begynnelsen er ikke forskjellen så stor og rundt ikm blir den større. Hcgnivået dobler seg annenhver da så økningen er ikke så stor i begynnelsen, men større og større økning etterhvertHar bestilt en digital, er gjerne litt spennende å tolke streker en periode men tilslutt blir det jo litt frustrerende og
Dette er den jeg tok fredagskveld:
Vis vedlegget 81660
Og denne halvannet døgn etter:
Vis vedlegget 81661
Hadde vel bare tenkt at forskjellen kom til å være større?
Jeg synes det er forskjell, mye tydeligere den nr2 derHar bestilt en digital, er gjerne litt spennende å tolke streker en periode men tilslutt blir det jo litt frustrerende og
Dette er den jeg tok fredagskveld:
Vis vedlegget 81660
Og denne halvannet døgn etter:
Vis vedlegget 81661
Hadde vel bare tenkt at forskjellen kom til å være større?