Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt håpløst å se stigning korrekt på billig tester. Særlig fra dag til dag. Det kan være stor forskjell på fargestoffet og sensitiviteten på testene, så ikke bekymre deg om du ikke ser det tydelig på de
Det er helt håpløst å se stigning korrekt på billig tester. Særlig fra dag til dag. Det kan være stor forskjell på fargestoffet og sensitiviteten på testene, så ikke bekymre deg om du ikke ser det tydelig på dehvis du skal prøve å se stigning på bt ville jeg forsøkt med hver 2 dag. Det lureste er å gå til legen
Synes testene dine ser flotte ut!
Skjønner deg godt! Men husk at det ikke fungerer på den måten at det er din tur.. Det er mange som må gå gjennom tap knyttet til graviditet, men langt ifra alle! Det virker nok enda værre her inne å..Du har nok rettBlir bare litt tullerusk av alle tanker. Dette blir vårt tredje barn. Har aldri mistet før, så da tenker jeg at det sikkert skjer nå siden det er så vanlig å miste ^^ At det liksom er " min tur". Får slutte å tenke negativt, men lettere sagt enn gjort
![]()
Mine så helt like ut, men jeg tok de 14 og 17 dpo. Ikke bekymre deg for de testene mer. Du er gravid. Så lenge den ikke blir svakere så er det ingenting å bekymre seg for
Du har nok rettBlir bare litt tullerusk av alle tanker. Dette blir vårt tredje barn. Har aldri mistet før, så da tenker jeg at det sikkert skjer nå siden det er så vanlig å miste ^^ At det liksom er " min tur". Får slutte å tenke negativt, men lettere sagt enn gjort
![]()