Hva tenker dere ang. ny baby? nr.2, nr.3 eller nr.4?

For dere som skal ha flere søsken til babyen, har dere begynt å tenke på tidspunkt?

Tanken har begynt  surre her, men er litt usikker på når jeg "vil" ha neste?

Vi har ei på 4 fra før, men kjenner meg ikke ferdig. Men vi har vel tenkt til å være litt "uforsiktige" med prevansjonen i 3 år, og har ikke noe skjedd innen da så er vi veldig fornøyd med de 2 skattene vi har 

Jeg har veldig lyst på en til. Hadde vi fått barnehageplass til minsten, så kunne jeg godt fått en til om ikke så lenge. Jeg er likevel ikke klar for å gå gravid mens minsten er hjemme, (hvis jeg har fri vil jeg ha muligheten til å ligge med beina høyt) så blir vel til at vi venter litt. I tillegg må vel mannen være med, og det er han ikke. Så hvis jeg er heldig har vi fått nr. 3 innen et par år. Har den ikke kommet innen det, er jeg i tvil om det kommer en nr. 3...

Her er mannen med, men jeg derimot er litt usikker. Sikkert kjekt å de relativ tett for ungene sin del, men jeg kan godt vente et år. Så er her er spørsmålet om det skal være to eller tre år mellom ungene?

Jeg er gravid igjen, så her blir det to tette :-) Vi ventet nesten fem år på lillegutt, så vi ble overrasket over at det klaffet så fort med neste.. Vi prøvde ikke, men var slappe med prev. så vi viste jo at det kunne skje! Litt sjokk til å begynne med, men nå gleder vi oss masse til februar <3 lillegutt starter i barnehage i mrg., og jeg kjenner at det er greit.. men siden jeg ikke jobber fult, skal han ikke ha så lange dager! gruer meg litt til å levere han fra meg i barnehage, men han får det nok fint:-)>

Om 2-3 år bilr vi nok å prøve her. Hadde det ikke vært for studiene, hadde vi sikkert prøvd om ett år allerede.

Blir ikke flere her, selv om jeg er babysyk så det holder! Håper det går over, og ikke blir sånn resten av livet... Ønsker meg en liten, nyfødt koseklump! Men det får vel holde med tre, tenker jeg..
Misunner dere som ikke er ferdige! :-)

Huff jeg vet ikke...

har litt lyst på en til, men er ikke sikker om min kjære er helt klar ;)

Kunne kanskje tenkt emg å begynt om ikke så alt for lenge, men har en jobb som ikke er så lett å ta permisjon fra så ugunstig å få et nytt barn nå i august...hm, vi får se ;)

Jeg er så babysyk at det skulle ikke vært mulig. 2-3 mnd etter fødselen ville jeg ha en til, og har mast om det siden. Men siden jeg har ett år i lære og sambo skal reise i militæret og bli vekke ett år så blir det en stund til :(

Happyday skrev:
Jeg er gravid igjen, så her blir det to tette :-) Vi ventet nesten fem år på lillegutt, så vi ble overrasket over at det klaffet så fort med neste.. Vi prøvde ikke, men var slappe med prev. så vi viste jo at det kunne skje! Litt sjokk til å begynne med, men nå gleder vi oss masse til februar <3 lillegutt starter i barnehage i mrg., og jeg kjenner at det er greit.. men siden jeg ikke jobber fult, skal han ikke ha så lange dager! gruer meg litt til å levere han fra meg i barnehage, men han får det nok fint:-)>

Gratulerer :D

Jeg kunne gjerne tenke meg en til snart, men mannen er litt usikker. Og hvis jeg kommer inn på skolen nå, må vi vente en stund til. Men håper vi kan få en til om noen år i alle fall.

stva skrev:

Happyday skrev:

Gratulerer :D

Gratulerer så mye;)

Gratulerer, Happyday!! :D

Selv så håper jeg på å være gravid igjen om 1 år, men hvor langt på vei jeg er da (hvis vi er så heldige), blir litt spennende å se :) Men planen er i utgangspunktet å gå for en vår/sommer 2014 baby <3

Her begynner vi og prøve til høsten mest sannsynlig. Jeg er klar nå, men mannen har et deltidsstudie som er ferdig juni 2014 så han vil helst ikke ha noen nyfødt baby midt i eksamen osv :)

Back
Topp