Hva tenker dere angående...

SvimeHøna

Høye-ønsker2015
det som skjer i Europa (Ungarn, Syria etc) i dag? Synes selv det er helt forferdelig å se mennesker så desperate, og tragiske historie (mitt hjerte blør).. Men så er det en del av meg som blir redd.. Jeg ønsker (som menneske flest), og hjelpe... Men så er det noe med IS (ikke!! Muslimer) som skremmer meg. De har selv sagt at de skal erobre Europa i løpet av fem år, og det vil skje gjennom masse innvandring til Europa i en ustabil tid. Nå åpner Østerrike og Tyskland sine grenser, uten å få en oversikt over hvem som kommer gjennom. Hvem vet om det finnes 1% uærlige sjeler.. Som kan skape enda mer uro..?! Jeg velger ikke å tro det, men kjenner selv jeg er noe kritisk. Hva er deres tanker?

Syntes det er trist! Skulle ønske vi kunne hjelpe alle og at ingen flere trengte å dø nå.. Shønner ikke hva de tror de oppnår med all krigingen og elendigheten! Også så synd at det går ut over sååå mange uskyldige mennesker.. Men tror ikke IS vil klare å erobre europa. Tror europa har for mye hjelp fra andre sterke land, men man vet jo aldri

Det er forferdelig. Jeg gir penger der jeg kan og skal se om vi har noe klær å gi til et lokalt mottak. Her må vi bare åpne dører og hjelpe så godt vi kan, tenk om det var oss! En dag kan det faktisk være oss...

Forferdelig. Har meldt meg som katastrofefadder, og betaler litt hver måned for det. Stakkars folk!

Syns det er veldig skummelt! Dette vil bare utvikle seg, og blir redd når jeg tenker på hvordan det kommer til å bli om noen år. Tenker på hva slags verden barna mine kommer til å vokse opp i., tenker med denne utviklingen som har vært i det siste vokser IS veldig fort, og desto mer terror og krig blir det. Virkelig skremmende!
Når det er sagt er det helt grusomt med disse flyktningene, jeg får vondt i hjertet av å tenke på det! Gjør alt jeg kan for å hjelpe.

Back
Topp