Hva tar man med på kurvfest????

gulen

Forumet er livet
Jeg er helt totalt grønn på sånne ting[8|] Har aldri vært på kurvfest, og har egentlig ikke lyst å gå til helgen heller[:'(]
Har iiingen klær som passer og det er ikke akkurat noe kjekt å kjøpe nye i str hest, når jeg håper å gå ned, så de ikke kan brukes mer enn en gang liksom[>:][X(]
 
 
 
Anyway; Hva tar en med seg?????????[8|]
 
Du tar med en rekesalat!!

Mmmm
 
Hva er kurvfest?
 
Hadde tatt med en kurv jeg..[8|]
 
Kurvfest = Spleiselag

Alle tar med noe!

Jeg har pleid å lage vårruller jeg til sånne ting, for det er godt og litt anderledes som man kanskje ikke spiser hver dag!!

Gubban, nå ble jeg sulten!!
 
ORIGINAL: enois

Du tar med en rekesalat!!

Mmmm

 
 
 
Er det ikke litt dumt å ta med noe en selv er seriøst allergisk for?[8D] 
 
ORIGINAL: Nichja

Hva er kurvfest?

Hadde tatt med en kurv jeg..[8|]

 
 
 
Det må vi faktisk også kjøpe[:-] Men, hva skal oppi den?[;)]
 
Menne- jeg kan ikke lage pastasalat jo[8|] ?!
 
Fordi du ikke kan? [8|]
 
nå fikk j skikkelig lyst på pastasalat m kylling.... har du oppskrift eller cogj??[:D]
 
1 boks lett rømme
1 pk majones
1 bog skinke (kuttes i biter)
purreløk
aromat (krydder)
makaroni
4 egg (kokes.. halvparten blandes i, resten legges på toppen på slutten.. biter)
 
nam nam.. denne er da til å ha på baguetter/brødskiver...
 
 
Ta med det du vil spise, dette gjør alle andre også. Og så deler alle all maten..Sånn har ihvertfall vi gjort det, når vi har vært på kurv fest.
 
ORIGINAL: annipanni

Ta med det du vil spise, dette gjør alle andre også. Og så deler alle all maten..Sånn har ihvertfall vi gjort det, når vi har vært på kurv fest.

 
 
Ja, men vi er så dårlige på sånn som det der. Også er det ingen av oss som kjenner noen av de der, da det er nabofest, og vi nettopp har flyttet inn[8|] Og vi vil ikke drite oss ut[:-]
Vi er sånne som kan diskutere en time om hvem som skal bestemme hva vi skal ha til middag, for ingen av oss har lyst å velge[:o]
 
Kurvfest er drepen for oss[:o][:-]
 
Da bestemmer jeg!!

Du skal lage lasagne

[:D]
 
ORIGINAL: enois

Da bestemmer jeg!!

Du skal lage lasagne

[:D]

 
 
 
Men den blir jo kald?![8|] Er det ikke lurt å ha mat som ikke trenger å spises varm ?! Eller ?! Huff... Skjønner ikke helt konseptet jeg[:-][8D]
 
ORIGINAL: gulen

ORIGINAL: enois

Da bestemmer jeg!!

Du skal lage lasagne

[:D]




Men den blir jo kald?![8|] Er det ikke lurt å ha mat som ikke trenger å spises varm ?! Eller ?! Huff... Skjønner ikke helt konseptet jeg[:-][8D]


Da setter du den i ovnen slik at den er ferdig når der skal gå, så er den varm når dere kommer på kurvfesten. Trenger jo ikke holde seg varm i timesvis

 
ORIGINAL: Ferraribabe

ORIGINAL: gulen

ORIGINAL: enois

Da bestemmer jeg!!

Du skal lage lasagne

[:D]




Men den blir jo kald?![8|] Er det ikke lurt å ha mat som ikke trenger å spises varm ?! Eller ?! Huff... Skjønner ikke helt konseptet jeg[:-][8D]


Da setter du den i ovnen slik at den er ferdig når der skal gå, så er den varm når dere kommer på kurvfesten. Trenger jo ikke holde seg varm i timesvis






Dette er planen du skal forholde deg til.

ferdig!
 
Wææææ..Mja..Skal jo bare gå 10 meter, så det går vel kanskje om jeg pakker den i en god boks..Men, jeg er ikke så dyktig på det da[8|]
 
 
Huff...Føler meg gammel når jeg heller vil bruke dagen vi har barnevakt til å sooooove og ikke feste[8|]
 
ORIGINAL: enois

ORIGINAL: Ferraribabe

ORIGINAL: gulen

ORIGINAL: enois

Da bestemmer jeg!!

Du skal lage lasagne

[:D]




Men den blir jo kald?![8|] Er det ikke lurt å ha mat som ikke trenger å spises varm ?! Eller ?! Huff... Skjønner ikke helt konseptet jeg[:-][8D]


Da setter du den i ovnen slik at den er ferdig når der skal gå, så er den varm når dere kommer på kurvfesten. Trenger jo ikke holde seg varm i timesvis






Dette er planen du skal forholde deg til.

ferdig!

 
 
 
Du er så streng[8|]
 
10 meter?

Da spiller det ingen rolle om du bærer den dit eller til spisebordet?

Holder leeenge å ha den i den forma du lager den i.

Toro er forresten fine saker.

Og du trenger ikke bli mer en et par timer.

[:D]

Jeg føler jeg er litt streng her nå, men det er ikke så veldig meninga [8D]
 
ORIGINAL: gulen

ORIGINAL: enois

ORIGINAL: Ferraribabe

ORIGINAL: gulen

ORIGINAL: enois

Da bestemmer jeg!!

Du skal lage lasagne

[:D]




Men den blir jo kald?![8|] Er det ikke lurt å ha mat som ikke trenger å spises varm ?! Eller ?! Huff... Skjønner ikke helt konseptet jeg[:-][8D]


Da setter du den i ovnen slik at den er ferdig når der skal gå, så er den varm når dere kommer på kurvfesten. Trenger jo ikke holde seg varm i timesvis






Dette er planen du skal forholde deg til.

ferdig!




Du er så streng[8|]

 
 
neeemlig- streng[:-]
 
Back
Topp