Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
https://relis.no/Publikasjoner/Arkiv/1997/Vitamin_B6_pyridoksin_ved_svangerskapskvalmeUgh... i helgen kom kvalmen for fullt hos meg
Har kjøp meg SEA bands og håper det funker.
Ville ikke gå for Postafen pga trøtthet. Føler jeg trenger alle krefter
De nevnte B6 på apoteket. Mot kvalme. Noen som har prøvd det?
Produsentene skriver det for å helgardere seg, alltid. Har legen gitt deg det er det fordi fordelene veier opp for ulempeneEr det ikke farlig for barnet i magen da? Alle jeg fikk tilbud om i første svangerskapet sto det at det var en viss risiko for fosteret.
Hadde hyperemesis, men turte aldri å ta noe.
Tør ikke helt ta sjansen, da spyr jeg heller...Produsentene skriver det for å helgardere seg, alltid. Har legen gitt deg det er det fordi fordelene veier opp for ulempene![]()
Er det ikke farlig for barnet i magen da? Alle jeg fikk tilbud om i første svangerskapet sto det at det var en viss risiko for fosteret.
Er det ikke farlig for barnet i magen da? Alle jeg fikk tilbud om i første svangerskapet sto det at det var en viss risiko for fosteret.
Funket det med seaband?Jeg kjøpte seaband i går.. uvisst om det funker enda, for har ikke kommet ordentlig i gang med å bruke de over tid.. leste litt blanda erfaringer, noen fungerte det for og andre ikke. Noen påsto det var placeboeffekten som gjorde at det funka, men jeg tenker det ikke spiller noen rolle, det som betyr noe er jo at man opplever mindre kvalme - placebo eller ikke. Så jeg har god tro og håper at det funker for meg!![]()
Funket det med seaband?
Funket det med seaband?
Hehe. Skader ikke å prøveFunket ikke på meg forrige gang, men mannen vil st jeg skal prøve, så jeg får vel servert et par om ikke så lenge![]()