Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, den inneholder anbefalt døgndoseEr det ikke nok folat i multivitaminene fra før?
Jeg tar multivitamin, tar ikke tilskudd av Omega 3 pga. vi spiser såpass mye fisk i kosten at det skal være dekket.
Joda, den inneholder anbefalt døgndose
Er det ikke nok folat i multivitaminene fra før?
Jeg tar multivitamin, tar ikke tilskudd av Omega 3 pga. vi spiser såpass mye fisk i kosten at det skal være dekket.
Ja Gjør ingenting å ta det. Jeg har hatt folatmangel, pluss at jeg går på tabletter som kan gjøre folatlageret dårlig.Men tar dere alle likevel ekstra folat i tillegg til multivitamin?
Forstod det som at kroppen bare kvitter seg med det hvis man tar for mye/ ekstra?...
Folat, jern, multivitamin og calsium. Skal begynne med jodsalt (trur det var det legen sa var anbefalt nå til gravide)
Jepp, jeg fikk også beskjed om at de nå anbefalte jod (det gjorde de ikke i 2017/18) men jeg ble bedt om å skaffe jod-piller - så sikkert litt forskjellig
Det er jod i multivitaminen som jeg tar! Måtte sjekke da jeg plutselig kom over at de anbefalte jod til gravide. Og den har jeg tatt siden før svangerskapet, så da er jeg tryggJepp, jeg fikk også beskjed om at de nå anbefalte jod (det gjorde de ikke i 2017/18) men jeg ble bedt om å skaffe jod-piller - så sikkert litt forskjellig