M
Moderator Kristine
Guest
Hva takler dere IKKE mens dere går gravide, men som dere noramlt sett takler fint til vanlig ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettop funnet ut at jeg ikke takler å spise med en mann som lukter oljesøl ved siden av!
Hehehehe!! Tidi, ja det er vel sånn en finner ut av ting. I dag fant jeg også ut at jeg ikke takler lukten av morsmelk!!!! USJ!!! Sluttet å amme trultemor rett etter påsken og hadde fortsatt noen poser i fryseren, hun er syk i dag så da varmet jeg den til henne. Herrefred trodde jeg skulle spy!!!!!! Og hun drakk, og drakk med koselyderHaha... Er det ikke fælt når man tror man takler ting veldig fint for så og oppdage noe heeelt annet! Jeg har aldri likt lukten av makrell i tomat (jaja- vet det er sunt, men da spiser jeg heller varmrøkt makrell på skiva)- men når man jobber i bhg så lærer man seg å takle det også... Men der har vi den på tube... Det var ikke før i påsken da broren min åpnet en boks ved siden av meg at jeg fikk heeeelt noia! Måtte flytte meg til andre siden av bordet!