Hva takler dere IKKE i svangerskapet ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hva takler dere IKKE mens dere går gravide, men som dere noramlt sett takler fint til vanlig ?

Sist graviditet fikset jeg ikke kaffilukt. Spesielt ikke når vi kjørte bil. Mannen er avhengig av kaffi. spesielt når vi kjører bil. Dillemma.

Jeg klarer ikke lenger smaken av kaffe (og jeg som alltid har vært avhengig av min daglige dose kaffe). Lukten av pølser takler jeg heller ikke

Lukten av steikt kjøttdeig, og egentlig all steikt mat! Brekker meg av tanken..mannen må lage middag med kjøkkendøren igjen, og vinduene åpen, og jeg er i andre etasje.. Går fint å spise det da:P

Livretten Taco har blitt helt forferdelig! Uusj!! Og kylling! Det bare vokser i munnen min! Bleeh!

brødskive. jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt.. men takler ikke brødskive.. den vokser i munn min.. uuuuuuug

Har faktisk ingen ting denne gangen :) sist ble jeg så ille dårlig av parfyme. Hele svangerskapet og mens jeg ammet. Taklet det ikke! Ble kvalm og fikkhodepine.

Gutt født 09
Baby sept 13

Ingenting faktisk... Er mye mer tolerant på alt enn jeg er ellers. I første trimester tålte jeg ikke synet eller lukten av rått kjøtt eller stekeos, men det har gått over.

Samboerens tendens til å overse rot ><
Takler det ikke lenger og det får han høre:P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Nettop funnet ut at jeg ikke takler å spise med en mann som lukter oljesøl ved siden av!

Nettop funnet ut at jeg ikke takler å spise med en mann som lukter oljesøl ved siden av!

Haha... Er det ikke fælt når man tror man takler ting veldig fint for så og oppdage noe heeelt annet! Jeg har aldri likt lukten av makrell i tomat (jaja- vet det er sunt, men da spiser jeg heller varmrøkt makrell på skiva)- men når man jobber i bhg så lærer man seg å takle det også... Men der har vi den på tube... Det var ikke før i påsken da broren min åpnet en boks ved siden av meg at jeg fikk heeeelt noia! Måtte flytte meg til andre siden av bordet!

Å tørke frøkna etter å ha hvert på do, uansett hva hu har gjort på do.. Må ta meg sammen for å greie det

Haha... Er det ikke fælt når man tror man takler ting veldig fint for så og oppdage noe heeelt annet! Jeg har aldri likt lukten av makrell i tomat (jaja- vet det er sunt, men da spiser jeg heller varmrøkt makrell på skiva)- men når man jobber i bhg så lærer man seg å takle det også... Men der har vi den på tube... Det var ikke før i påsken da broren min åpnet en boks ved siden av meg at jeg fikk heeeelt noia! Måtte flytte meg til andre siden av bordet!
Hehehehe!! Tidi, ja det er vel sånn en finner ut av ting. I dag fant jeg også ut at jeg ikke takler lukten av morsmelk!!!! USJ!!! Sluttet å amme trultemor rett etter påsken og hadde fortsatt noen poser i fryseren, hun er syk i dag så da varmet jeg den til henne. Herrefred trodde jeg skulle spy!!!!!! Og hun drakk, og drakk med koselyder :sick006 :sick009 :sick006

Ingen ting faktisk, ikke kommet over noe nå. Sist tror jeg heller ikke det var noe..eller jeg takklet faktisk ikke tanken på hvitløksdressing etter jeg spiste det en gang tidlig i sv.skapet..usj!:P

Har blitt ekstremt var på røyklukt, takler ikke det i det hele tatt. I dag var vi på en utendørs forestilling med barna i barnehagen, og like ved, ca 50 meter bortenfor der jeg satt, er det en pub/restaurant med uteservering. Og jeg satt hele forestillingen og halvveis brakk med fordi det satt 3 stk og røykte på denne uteserveringen. Til vanlig liker jeg ikke røyklukt i heller, men kan tolerere det. Nå er det slik at mannen får beskjed om å holde seg borte fra med i minst en halv time etter at han har røykt og jeg blir poddesur når jeg kjenner røyklukt i bilen når jeg skal på jobb om morgenen og han har brukt bilen kvelden før og røykt ut vinduet...

Back
Topp