Hva tør du?

m*n

Forelsket i forumet
Hva tør du å gjøre foran din kjære? [8D]

Kjeder meg...[:)]

Tillat med flere valg!

Jeg kan faktiskt gjøre alt foran han om det er sånn om og gjøre... Etter 17år så ville jo annet vært sinnsykt rart om jeg ikke kunne ha gjort det mener jeg[8|]

Rape og prompe gjør meg ingenting, kan tisse men nekter å drite foran han [8D]

alle 4

ORIGINAL: lille_blomst

promper, raper og tisser. gidder ikke å "holde"  prompen i mitt eget hus.
jeg er ikke heeelt der enda, at jeg føler meg komfortabel med å bæsje mens han er på badet liksom. men det er ikke noe jeg føler jeg har noe stort behov for heller. haha.

likt her[:)]

ORIGINAL: Bymusa

jeg trives best uten publikum når jeg skal drite. Utenom det så bryr jeg meg ikke om mannfolket er der[8D]

Nesten alt, bare ikke bæsje. Er ikke det at jeg ikke tør, men jeg synes at noen ganger er det greit å være alene.

Trykket på alle jeg.

ORIGINAL: Trønderpia82

jeg trives best uten publikum når jeg skal drite. Utenom det så bryr jeg meg ikke om mannfolket er der[8D]

signerer denne. Godt sagt!

Jeg kan gjøre alle tingene forran han[:D] Etter han så den vrengte og eksploderte "musa" mi etter fødselen burde han tåle det meste[:D] Og for å ikke glemme alt det ekle med renselsen og dårlig lukt osv [:'(]

Ingen ting er flaut etter det.........[8D]

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg kan faktiskt gjøre alt foran han om det er sånn om og gjøre... Etter 17år så ville jo annet vært sinnsykt rart om jeg ikke kunne ha gjort det mener jeg[8|]

samma her bare det er 12 år [8D][;)][:D]

ORIGINAL: Diddij

alle 4

bare den første gitt..rape[:)]

signerer[:)]

alt[:D]

rape å tisse!

ORIGINAL: Diddij

alle 4

Back
Topp