hva syntes du generelt er finest

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
syntes du sånn gjennomsnittelig at mørkhårete jenter eller blonde jenter er penest???[;)]

selv syntes jeg som regel at blondiner ofte er søtere mens brunetter er penere![:)]

Brunetter..

ORIGINAL: VilliTrusa

Brunetter..

brunetter [X(]
jeg er lys, selv..

Brunetter..

ORIGINAL: lumina og Erik

brunetter [X(]
jeg er lys, selv..

Hipp som happ [:)] Blond, brun, rød, grønn blå, ett fett [:)]

ORIGINAL: Oline V2

Synes det er veldig mange med rødt hår som er flotte!!!

så sant å sant!
men er flest brunetter eller blonder så jeg lurer på hva folk syntes er finest av det mest normale.

ORIGINAL: Lille Lu

Hipp som happ [:)] Blond, brun, rød, grønn blå, ett fett [:)]

Enig![:)]

Prøver å finne en intresant arikkel jeg leste... noe i den duren at jenter finner blondiner mer "truende" og derfor ikke liker dem og foretrekker brunetter når slike spm som dette blir stilt. Dette fordi det er større % menn som svarer blondiner.. noe sånt, litt intresant at man "ikke liker dem fordi mennen liker dem" [8|][8D] MEN sier dette på tynt grunnlag - prøver å finne link/artikkel

ORIGINAL: KathMor

Prøver å finne en intresant arikkel jeg leste... noe i den duren at jenter finner blondiner mer "truende" og derfor ikke liker dem og foretrekker brunetter når slike spm som dette blir stilt. Dette fordi det er større % menn som svarer blondiner.. noe sånt, litt intresant at man "ikke liker dem fordi mennen liker dem" [8|][8D] MEN sier dette på tynt grunnlag - prøver å finne link/artikkel

tror kanskje jeg har lest den før jeg også , var hvertfall kjent[:)]
finner du den??

ORIGINAL: KathMor

Dette har jeg også hørt...[:)]
Men stemmer ikke for min del..[:)]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

ORIGINAL: Oline V2

Synes det er veldig mange med rødt hår som er flotte!!!

så sant å sant!
men er flest brunetter eller blonder så jeg lurer på hva folk syntes er finest av det mest normale.

Ja, jeg har krysset av på avstemmingen[:)]

Måtte liksom bare legge til det med rødt hår[:D]

Jeg er "svakere" for mørkhårede, men ofte syns jeg rødt hår er aller finest.
Men det viktigste er egentlig at den aktuelle personen har en hårfarge som passer da. Alle kler ikke alt.

Har ikke tenkt over det.. er vel en bra blanding syns jeg..

[color = "# ff0099"] Brunetter ..

[/ color]
[/ quote]
De fleste kler ikke blondt hår. Veldig mange med rødt hår er også flotte[:D]

Brunetter..

synes både blondiner og brunetter kan være pene, så det kommer helt ann på egentlig.. [:D]
Men som oftest når jeg ser i magasiner og blader, så synes jeg nok mest at de med mørkt hår er penest..[:D][8D]

Back
Topp