Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maryjoleen
utrolig sært navn. ikke fint.
hva er vitsen med å spørre om noe når man ikke er intresert i høre svarene til folk?
med mindre det er skryyyt da selvsagt[8D]
ORIGINAL: Mamma1994
ORIGINAL: Bare Kari
Hvis du ikke vil ha ærlige svar.. Ikke spør!
Synes navnet høres veldig oppdiktet ut og (beklager stereotypen..) veldig nordlending ut.. Type Rullgardina.. Ikke pent
Hvor har jeg skrivd at jeg ikke vil ha ærlige svar ?
Synes navnet høres veldig oppdiktet ut og (beklager stereotypen..) veldig nordlending ut.. Type Rullgardina.. Ikke pent
Hovedinnlegget ditt antyder at du har fått svar du misliker. Om så det høres teit ut, så er nok de aller fleste ærlige meninger. Det er bare det at det er ikke alle som pakker inn svarene sine med tyll og blondekanter.
ORIGINAL: Miss Claymore!
Sikkert et nyydelig navn i det landet det kommer fra. Høres litt rart ut i norge bare, så derfor er det tydeligvis folk her som tar seg den friheten av å gjøre narr av det.
Men så er det utrolig mange norske navn som høres helt dust ut i et eller annet land også da, såeeh de har egentlig ikke noe de skulle sagt.
Hovedinnlegget ditt antyder at du har fått svar du misliker. Om så det høres teit ut, så er nok de aller fleste ærlige meninger. Det er bare det at det er ikke alle som pakker inn svarene sine med tyll og blondekanter.
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: *Meya*
Om du er født i 1994, og ikke helt ferdig med å se barneTV enda, skjønner jeg din fascinasjon for oppdikta navn... Men ellers... Neeeei...
Hahah, sign..