hva syntes dere om

Ikke helt min smak[;)]

ORIGINAL: maryjoleen

utrolig sært navn. ikke fint.
hva er vitsen med å spørre om noe når man ikke er intresert i høre svarene til folk?
med mindre det er skryyyt da selvsagt[8D]

hvorfor skulle jeg skryte av det? jeg har ikke enn datter som heter det, siden jeg har en gutt som har et vanlig norskt navn:)

ORIGINAL: Bare Kari

Hvis du ikke vil ha ærlige svar.. Ikke spør!

Synes navnet høres veldig oppdiktet ut og (beklager stereotypen..) veldig nordlending ut.. Type Rullgardina.. Ikke pent

Hvor har jeg skrivd at jeg ikke vil  ha ærlige svar ?

ORIGINAL: Mamma1994

Synes navnet høres veldig oppdiktet ut og (beklager stereotypen..) veldig nordlending ut.. Type Rullgardina.. Ikke pent

Hovedinnlegget ditt antyder at du har fått svar du misliker. Om så det høres teit ut, så er nok de aller fleste ærlige meninger. Det er bare det at det er ikke alle som pakker inn svarene sine med tyll og blondekanter.

Hovedinnlegget ditt antyder at du har fått svar du misliker. Om så det høres teit ut, så er nok de aller fleste ærlige meninger. Det er bare det at det er ikke alle som pakker inn svarene sine med tyll og blondekanter.

Bra alle har forskjellige meninger da, for jeg syntes det er fint:)

Sikkert et nyydelig navn i det landet det kommer fra. Høres litt rart ut i norge bare, så derfor er det tydeligvis folk her som tar seg den friheten av å gjøre narr av det.
Men så er det utrolig mange norske navn som høres helt dust ut i et eller annet land også da, såeeh de har egentlig ikke noe de skulle sagt.

ORIGINAL: Miss Claymore!

Sikkert et nyydelig navn i det landet det kommer fra. Høres litt rart ut i norge bare, så derfor er det tydeligvis folk her som tar seg den friheten av å gjøre narr av det.
Men så er det utrolig mange norske navn som høres helt dust ut i et eller annet land også da, såeeh de har egentlig ikke noe de skulle sagt.

[:D] ENIG[:D][:D]

ORIGINAL: *Meya*

Har ingen problemer.

Liker ikke oppkonstruerte navn ala Carossander, Naftalie og sånn...

Dessuten drikker jeg så mye kaffe at jeg legger trykket feil på navnet, uttaler det "latte-lina" pga cafe latte...

Sign Meya på alt[:D]

Men heregud,ærlig svar er greit.Men slike barnslige, tragiske svar som hun får av Meya er jo helt unødvendig! Jeg er faktisk sjokkert over at "voksne" folk lar lire ut av seg noe sånt...

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: *Meya*

Om du er født i 1994, og ikke helt ferdig med å se barneTV enda, skjønner jeg din fascinasjon for oppdikta navn... Men ellers... Neeeei...

Hahah, sign..

Sorry ass, men fy så tragisk! Bedre enn å være født på 70-tallet å bruke arbeidsdagen sin på å "rule" babyverden med sin "enorme" livserfaring...Djiis!

By the way så likte jeg ikke navnet.,..

Back
Topp