Hva syntes dere om

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Når vi var inne på FS samtidig og jeg la merke til deg, så syns jeg det var morsomt [:D]
Det passa liksom så godt i prøvetiden [8D][:D]
Samme her [:D]

Synst det er morsomt eg [8D] er eit nick eg legger merke til å lettere husker enn alle dei andre vanlige. Er deg og eit par til eg tidleg "beit" meg merke i [:D]

love it[:D][:D]

Synes det er et artig nick jeg[:D]

Nå svarer jeg ærlig, og uten å ha lest de andre innleggene for ikke å bli påvirket. Jeg har faktisk diskutert nicket ditt med samboeren min, heheh, og vi er enige om at vi tenker på "en terminator etter sperm". Altså ei som er desperat etter å bli gravid, så hun jakter på sperm. Eller om du vil, ei som kunne funnet på å tømme spermen ut av kondomet for å bli gravid om du skjønner? Vi lo av det bare da, vi synes det er et artig nick [:)] men jeg mener at nå som du er gravid og om du vurderer å bytte nick bør du beholde "....minator", for sperminator er deg, og vi kan jo ikke miste "særegenheten" din! [:D]

Finnes mange artige nick her synes jeg, som "meieriet" osv. Synes sånne nick er kule jeg.

Synes det er morsomt. Og med den forvirra fisken i tilleg så blir det bare bedre[:D]

Jeg syns det er kult[:D]

ORIGINAL: bumpien

Nå svarer jeg ærlig, og uten å ha lest de andre innleggene for ikke å bli påvirket. Jeg har faktisk diskutert nicket ditt med samboeren min, heheh, og vi er enige om at vi tenker på "en terminator etter sperm". Altså ei som er desperat etter å bli gravid, så hun jakter på sperm. Eller om du vil, ei som kunne funnet på å tømme spermen ut av kondomet for å bli gravid om du skjønner? Vi lo av det bare da, vi synes det er et artig nick [:)] men jeg mener at nå som du er gravid og om du vurderer å bytte nick bør du beholde "....minator", for sperminator er deg, og vi kan jo ikke miste "særegenheten" din! [:D]

Finnes mange artige nick her synes jeg, som "meieriet" osv. Synes sånne nick er kule jeg.

Hahahaha [:D] Morsomt at du skriver det, fordi da vi prøvde å bli gravide spurte jeg innpå "før svangerskapet" om det var mulig å bli gravid av å putte sæd fra kondom inni deg selv [:D] Så dette fant jeg kult faktisk..! Og jeg tenkte på terminator da jeg fant ut at jeg ville ha dette nicket. Du og samboeren din altså, geniale begge to, må bli en meget begavet baby dere får [:D]

Men takk for synspunktet, fikk sansen for det. Og meieriet er også tøft...[:D]

Og til alle dere andre, TAKK FOR AT DERE LIKER NICKET MITT, BEHOLDER DET ENN SÅ LENGE JEG...DIGGER DERE ...fordi dere digger meg

Synes det er knall tøft!! Stilig, og annerledes!! Man må ha litt selvironi for å kunne bære et så kult nick! [;)]

ORIGINAL: Mollå

Synes det er knall tøft!! Stilig, og annerledes!! Man må ha litt selvironi for å kunne bære et så kult nick! [;)]

Moah come give me kiss huney...hahahahaha [:-][:D] takk [:)]

ORIGINAL: RuttiTutti

synes det er att festlig nick og du burde ikke bytte det synes jeg da[:D][:D][:D][:D]

I wont RuttiTutti mega frutti [8D] Jeg har et skjult talent i å rime, vet ikke om du har lagt merke til det, men det er helt sant [;)]

ORIGINAL: *Sperminator*

synes det er att festlig nick og du burde ikke bytte det synes jeg da[:D][:D][:D][:D]

I wont RuttiTutti mega frutti [8D] Jeg har et skjult talent i å rime, vet ikke om du har lagt merke til det, men det er helt sant [;)]

ser dette hehe[:D][:D] veldig poetisk sagt det hehe

ORIGINAL: *Sperminator*

ser dette hehe[:D][:D] veldig poetisk sagt det hehe

Du ga meg inspirasjon, med andre ord så er du en inspirasjonskilde! [8D]

Back
Topp