Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bumpien
Nå svarer jeg ærlig, og uten å ha lest de andre innleggene for ikke å bli påvirket. Jeg har faktisk diskutert nicket ditt med samboeren min, heheh, og vi er enige om at vi tenker på "en terminator etter sperm". Altså ei som er desperat etter å bli gravid, så hun jakter på sperm. Eller om du vil, ei som kunne funnet på å tømme spermen ut av kondomet for å bli gravid om du skjønner? Vi lo av det bare da, vi synes det er et artig nick [:)] men jeg mener at nå som du er gravid og om du vurderer å bytte nick bør du beholde "....minator", for sperminator er deg, og vi kan jo ikke miste "særegenheten" din! [:D]
Finnes mange artige nick her synes jeg, som "meieriet" osv. Synes sånne nick er kule jeg.
Og til alle dere andre, TAKK FOR AT DERE LIKER NICKET MITT, BEHOLDER DET ENN SÅ LENGE JEG...DIGGER DERE
...fordi dere digger meg
ORIGINAL: Mollå
Synes det er knall tøft!! Stilig, og annerledes!! Man må ha litt selvironi for å kunne bære et så kult nick! [;)]
come give me kiss huney...hahahahaha [:-][:D] takk [:)]ORIGINAL: RuttiTutti
synes det er att festlig nick og du burde ikke bytte det synes jeg da[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: *Sperminator*
ORIGINAL: RuttiTutti
synes det er att festlig nick og du burde ikke bytte det synes jeg da[:D][:D][:D][:D]
I wont RuttiTutti mega frutti [8D] Jeg har et skjult talent i å rime, vet ikke om du har lagt merke til det, men det er helt sant [;)]

ORIGINAL: *Sperminator*
I wont RuttiTutti mega frutti [8D] Jeg har et skjult talent i å rime, vet ikke om du har lagt merke til det, men det er helt sant [;)]
ser dette hehe[:D][:D] veldig poetisk sagt det hehe