Hva syntes dere om tatoveringer?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Har du noen?

Hatt lyst på tidligere men har ingen

Jeg har tre, så jeg liker det :) Noen ting synes jeg er blodharry, men generelt fint :)

Det er mye som er fint og kult, mye smakløst og blodharry, og noe som bare er fælt. :p jeg har én, og den er såkalt kosmestisk, så den er jo halvfadet. Har lyst til å få den fikset, den er verken symmetrisk eller bra gjort i utgangspunktet, og så fylle den ut litt og generelt gjøre den bra. Men så holder det. :)

Jeg har en liten en i korsryggen som jeg tok da jeg var 16[emoji28] synes tatoveringer er fint hvis det har blitt gjort av noen som kan det. Og det er et ordentlig motiv, eller hvordan jeg skal forklare det. Gjerne som har en betydning. [emoji4]

Har ingen selv, og har egentlig ikke lyst på heller for jeg hadde aldri klart å finne ut hva jeg ville ha og hvor. Mange fantastiske kunstverk der ute hvertfall [emoji4]

Syns det kan være utrolig kult på mange forskjellige måter, noen kler jo feks sleeve veldig godt :) Har bare en liten en selv og kunne godt tenkt meg noe smått til etterhvert, men jeg tror ikke jeg er helt typen til store som dekker større deler av kroppen selv i alle fall :)

Syns det kan være utrolig kult på mange forskjellige måter, noen kler jo feks sleeve veldig godt :) Har bare en liten en selv og kunne godt tenkt meg noe smått til etterhvert, men jeg tror ikke jeg er helt typen til store som dekker større deler av kroppen selv i alle fall :)
Så på tv. Kjolen som sa ja xD tatoveringer over begge armene over alt! Ble mye

Tatovere navn og fødsel dato på barna?

Har en sommefugel i korsryggen ca en knyttnevestor,hatt den siden 2012,har lyst på flere ,men vet ikke hva og hvor,men Lillys navn hadde vært en ide.

Så på tv. Kjolen som sa ja xD tatoveringer over begge armene over alt! Ble mye
Aiai, smaken er som baken, det er helt sikkert! :P Jeg kommer i alle fall til å vente med evt flere til etter jeg er gift :joyful:

Aiai, smaken er som baken, det er helt sikkert! :p Jeg kommer i alle fall til å vente med evt flere til etter jeg er gift :joyful:
Pga det jeg sa No? :p

Jeg har en uferdig half sleeve på den ene arma og en middels stor på leggen. Når økonomien sier vi har nok til overs skal jeg farge ferdig half sleeven :) Så jeg liker tatoveringer!

Back
Topp