Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Store? Små? Hvor?Jeg har tre, så jeg liker detNoen ting synes jeg er blodharry, men generelt fint
![]()
Så på tv. Kjolen som sa ja xD tatoveringer over begge armene over alt! Ble myeSyns det kan være utrolig kult på mange forskjellige måter, noen kler jo feks sleeve veldig godtHar bare en liten en selv og kunne godt tenkt meg noe smått til etterhvert, men jeg tror ikke jeg er helt typen til store som dekker større deler av kroppen selv i alle fall
![]()
To ganske små i nakken og på ankelen, en litt større bak på hoftaStore? Små? Hvor?
Så bra de ikke er for store daTo ganske små i nakken og på ankelen, en litt større bak på hofta![]()
Så bra de ikke er for store da![]()
Har planer om en stor en som går fra den på hofta og dekker den i nakkenTatovere navn og fødsel dato på barna?
Kjekt med tatoveringer med betydningHar planer om en stor en som går fra den på hofta og dekker den i nakkenDer har jeg tenkt til å ha blomster bl.a. for å symbolisere barna
![]()
Aiai, smaken er som baken, det er helt sikkert!Så på tv. Kjolen som sa ja xD tatoveringer over begge armene over alt! Ble mye

Pga det jeg sa No?Aiai, smaken er som baken, det er helt sikkert!Jeg kommer i alle fall til å vente med evt flere til etter jeg er gift
![]()
Pga det jeg sa No?![]()