hva syntes dere om navnet.....

ditdit

Glad i forumet
ERDEM??

PAPPAEN HETER ADEM- LILLEGUTT ERDEM...[:D]
JEG HETER DERYA-DATTER HETER ESRA...[:D]

Litt vanskelig med navn jeg aldri har hørt før, men jeg syns det passet sammen med navnet til datteren din hvertfall.

[8|] mange freff men ingen svar... [&o] det er tyrkisk navn, men bare si deres mening...

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Dery*

[8|] mange freff men ingen svar... [&o] det er tyrkisk navn, men bare si deres mening...

utale du d rett frem som d skrives?

eg suns ofte navn blir bedre når du har hørt di litt [:D]

ja rett frem er-dem lissom[:)]

Æhh skeptisk[8D]

Jeg likte dette bedre enn de to første du laget en forespørsel på her :) Det klinger fint[:D]
Selv synes jeg Ayhan, Orhan og Eren er fine... mener de skal være tyrkiske...

Fine navn som passer sammen med hverandre.. [:D]

ja det var snakk om Atakan... men Erdem har jeg aldri hørt om før idag[:D] syntes det var fiint jeg... lett får dere å utale også, derfor det må være lettvint navn[:)] derfor jenta fikk navnet Esra...

Liker det navnet :)
Enkelt å uttale i tillegg :)

ORIGINAL: Rebecca85

Det er fint syns jeg, likte godt det andre navnet du tenkte på tidligere også[;)]

sign

Fint navn som lyder bra sammen med deres synes jeg[:)]

ORIGINAL: BølleBella

Vet ikke om jeg likte det jeg.. Ser for meg mobbing som: Erdem blid i dag? Erdem sur? Osv med forskjellige setninger.
Unger er teite sånn [&:]

hehe husker dem sa der ja til meg[:D] men sant det ikke gøy med mobbing...

Synes det er litt vanskelig å svare på siden de er tyrkiske og ikke norske. Alle slike navn blir liksom "rare" i mine øyne uansett, samme som at norske navn høres "rart" ut i Tyrkia :)

men passet fint med deres da!

Jeg synes det var ganske fint. Selv maa jeg innrömme aa finne et tyrkisk navn jeg kunne föle meg fortrolig med og like har vaert litt vanskelig[:D].....Mannen min er tyrkisk[;)]

Back
Topp