Hva synst dere om navner

Jeg synes det er et veldig fint navn :-) Men hos oss må vi ha noe litt mer internasjonalt....

Syns Jesper er fint.

Her blir det også litt mer internasjonalt. Om det blir gutt må han uansett ha fars navn som første fornavn, tradisjon og tro (hurra).

Syrine skrev:
Jeg synes det er et veldig fint navn :-) Men hos oss må vi ha noe litt mer internasjonalt....

Har dere tenkt å ha mellomnavn? vi vurdere det litt siden jeg er fra Kosovo..Min mann synst at det er kjekt å et albansk navn som mellomnavn..:)

Blir det jente: Lilly Viktoria. Var innom Josephine, men landet på det første
Blir det gutt: Noah. Bestemt meg siden jeg nesten var liten=)

Både mannen og jeg var enig ganske kjapt=) HELDIGVIS! Syns Jesper er både sjarmerende, fint, behagelig. Generelt positiv til det=)

Jeg er veldig glad i gammeldagse navn da og bibelske navn (ikke religiøs).

hissigproppen skrev:
Syns Jesper er fint.

Her blir det også litt mer internasjonalt. Om det blir gutt må han uansett ha fars navn som første fornavn, tradisjon og tro (hurra).

Er det sant?   hvor er mannen din fra da? hehe, håper det er et normalt navn  

Thesso_88 skrev:
Blir det jente: Lilly Viktoria. Var innom Josephine, men landet på det første
Blir det gutt: Noah. Bestemt meg siden jeg nesten var liten=)

Både mannen og jeg var enig ganske kjapt=) HELDIGVIS! Syns Jesper er både sjarmerende, fint, behagelig. Generelt positiv til det=)

Jeg er veldig glad i gammeldagse navn da og bibelske navn (ikke religiøs).

Noah er så fint.. Men nabo guttene heter Noah

Ja er litt kjedelig om nabo gutten heter det liksom=p Her som vi bor er det ikke vanlig. Kjenner ingen som heter det eller hørt det her. Så da er den grei;)

har ingenting negativt å forbinde med det navnet:-) avholder meg som regel fra å svare/ kommentere navnetråder, for det har lett for å være/ bli et følsomt tema, men Jesper er et koselig navn. Litt dansk sus over det, og tankene går jo raskt til Kardemommeby, men Kasper har jo vært i vinden lenge nå, så det er på tide at Jesper kommer litt mer frem i lyset:-) Det er et fint navn!

synes Jesper er et fint navn, jeg. har lissom kommet litt mer i vinden den siste tiden.

Flott navn!

min engel skrev:

hissigproppen skrev:
Syns Jesper er fint.

Er det sant?   hvor er mannen din fra da? hehe, håper det er et normalt navn  

Han er fra Chile, og navnet er egentlig ganske fint. Problemet er at jeg ikke er fan av oppkalling etter far (eller mor, for den saks skyld). Men det er tradisjon i hans familie, og landet forøvrig også en del. Så jeg får leve med det.
Men hadde navnet vært skikkelig fælt og jeg hadde mislikt det, så hadde jeg satt ned foten.

Jesper er kjempefint..=) Her blir der Milla Isabell eller Milla Sofie på jente.. Gutt er vi ikke enige om, men jeg fordriver overtalingsprosessen av navnet Isak om dagen =)

Liker navnet godt! Vi vurderer Kasper :)

Synes Jesper er kjempefint 

Vi er litt usikre på navn enda. Tenker på Mille, Jenny eller Sofie til jente og Noah, Leon eller Oliver til gutt!

Jesper er nydelig synes jeg. Tenkte veldig på det når jeg var gravid sist, men fikk ikke med meg mannen på den.. 
Ikke at han synes det var stygt, men han kjenner visst en Jesper som han ikke liker. Dårlige assosiasjoner altså

Jesper er et søtt navn :)

Vi tenker på Nora eller Stella om det blir jente, og Peter eller Kaleb om det blir gutt. Litt spesielle navn (noen av de), men vil ikke ha noe som alle andre har... ;)

Jeg selv er fra Chile, og liker ikke den tradisjonen noe særlig. Guttn blir oppkalt etter far.. me dont like :p så her er d mye diskusjon ang det :p

Så mitt navn på gutt lr jente blir noe som funker på spansk og norsk :)

Back
Topp