Hva syns du om...

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
Sangen fra Black Sheeps, og en rusmisbrukende torpedo og konemishandler jeg visste hvem var som ble drept i selvforsvar..

alkoholiker[:-]

Nei så koselig!! Jeg har blitt hekta på det navnet de siste dagene [:D]
Det er virkelig et nydelig navn, syns jeg!

En tynn, middelaldrende mekaniker med bart.

Jeg liker det[:)]

Naboen min het Edwin og sitter nå inne for drapsforsøk og tortur av flere kvinner så jeg har MEGET negative assosiasjoner til det navnet[&:][&:]

Edwin, Edwin, Edwin waaants to beee aaa giiiirl :P eller hvordan den sangen går x)

nei men jeg elsker faktisk det navnet, syns det er råkult, kunne vurderte det selv [:)]

Det er fint, tenker en engelsk liten gutt slik de barna i Narnia ser ut, veslevoksen og med strøkne klær [:)] 

Usikker... Heller mot liker ikke.... Tror jeg.. Men det betyr jo ikke noe hva vi mener, så lenge dere liker det! [:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Naboen min het Edwin og sitter nå inne for drapsforsøk og tortur av flere kvinner så jeg har MEGET negative assosiasjoner til det navnet[&:][&:]
å herlighet[&:] Skal si du er heldig med naboen din. Så ekkelt[&:]

Harry mc-dude![X(]

har ikke noen særlig positive assosisjoner til det navnet. Annet enn Edwin i de scrappe-stemplene[:-]

og Narkoman Edwin såklart..

ORIGINAL: gledermeg88

ORIGINAL: forvirretmor

å herlighet[&:] Skal si du er heldig med naboen din. Så ekkelt[&:]

Ja det får en si! En utrolig ufyselig mann,var livredd han når jeg var liten[:o]

ORIGINAL: trekløver`n

Navnet Edwin? Hva er det første du tenker på?[;)]
Tenker ubabert, alkis, og røykegule hender.  ikke ett fint navn i hvertfall hehe.

Back
Topp