Hva syns du om rotehuset NAV?

Miss Bloomwood

Glad i forumet
Og hvem er det som kan for dette rotet mon tro?

[:'(][:@][8|]

ORIGINAL: Rævvabakfram

Aldri hatt noe problemer med NAV jeg.. Så jeg er fornøyd [:)]

Har aldri hatt problemer med NAV ! [:D]

Dem var faktisk så snille å ringte til meg i fjor ang engangsstønaden...Om jeg ville ha den før eller etter jul ! Da var det den 19.Desember..Pengene kom dagen etterpå ! [:D] Og da hadde jeg faktisk ikke bikka 28 uker enda..Men snille dama tenkte at det kansje ville være kjekt for meg å ha litt penger i jula ! [:D]

Men sambo har dårlig erfaring..Gikk kjempelang tid før han fikk sykepengene sine, Nav påsto at dem ikke hadde fått sykemeldinga, men dem hadde vist rota den bort ! [:-]

ORIGINAL: Rævvabakfram

Aldri hatt noe problemer med NAV jeg.. Så jeg er fornøyd [:)]

Samme her! De jeg kjenner som har noe med nav å gjøre her jeg bor er fornøyde. Har i hvertfall ikke hørt noe sutring.

At noen av folkene som jobber i nav er tomme i hodet er en sak, men alt annet uten om er det faktisk
Bondevikregjeringen som kan for.
Det var de som ville ha samla arbeid og tryd i samme etat og som lagde alt rotet med at folk ikke får pengene sine. Før Bondevik var det de lokale trygdekontorene som betalte ut penger, mens nå er det nav sentralt som skal få de på kontoen din.

Så det er verdt å tenke på at selv om en regjeringsperiode som regel varer bare 4 år så kan de gjøre "skade" i flere år senere som da den sittende regjering vil få kjeft for.

Åh, min arbeidsiver snart, gleder meg til å jobbe i en vernet bedrift og bli tomsing

Back
Topp