Hva syns du om dette navnet?

©Smartass

Forumet er livet
Arin

Passer det til gutt eller jente? Begge?
Hjemmesnekra, oppdikta, wannabe-fancy navn? Eller er det fint, flott og vakkert?[:)]

Min søster sin hund heter Arin, så jeg får jo hundeassosisasjoner (puuh... skrev eg det rett?) [:)]

Synes det er vanskelig å bedømme navn om man vet om noen ikke- mennesker som heter det....

Det er absolutt ikke et stygt navn, selv om jeg tenker hund [:D]

Høres ut som et utenlands navn....arabisk eller noe sånt,sikkert fint for de som er arabiske osv.[:)]

Hmm, hva skal jeg si ..... [8|]

ÆSJ! [:'(]

Tenker på Ari Ben [:'(]

Gutt.Er et par i barnehagen som heter det[:)] Fint navn[:)]

For meg er det et guttenavn [:)]

ORIGINAL: MammaGutten

Hmm, hva skal jeg si ..... [8|]

ÆSJ! [:'(]

Tenker på Ari Ben [:'(]

*printeutoghengepåkjøleskapettilmannenminkommerhjem* [:D]

Tenkte med en gang på en gammel arbeidskollega, hun het erin, men uttalte det arin.
Dame som nå er langt over 80.Likte navnet hennes godt.

jeg ELSKER ELSKER det!! og for meg er det ett guttenavn. jeg ville at lillebror skal hete det. men mannen streika. som han gjorde med alle navnene jeg virkelig liker[X(]

Jeg synes det er et enkelt og pent guttenavn. Minner meg om TorArin og Arinbjørn. Skulle ikke forundre meg om noen mener det har sitt utspring fra de navnene heller.

Et navn jeg aldri har sett eller hørt.
Men synes det er greit hvis man har utenlandsk opprinnelse, er litt internasjonal "schwung" over det [8D]

Jeg syns det er kjempefint, og hadde det på lista til frøkna vår. Men jeg syns det er like fint til både gutter og jenter - så hadde hun vært en *han*, så hadde det stått på lista likevel.[:D]

ORIGINAL: ©Smartass

Jeg syns det er kjempefint, og hadde det på lista til frøkna vår. Men jeg syns det er like fint til både gutter og jenter - så hadde hun vært en *han*, så hadde det stått på lista likevel.[:D]

Hvorfor valgte dere et annet?

haha, nå sitter jeg nesten på gråten fordi at det ikke blir det navnet her[:-][X(][8D] måtte du friske opp det nå da[8D] trodde mannen min skulle elske det, dumme mannfolk[:(][8D]

ORIGINAL: IsThaBeth

Fordi vi fant et eeeenda finere et.

Vi(jeg[8D]) hadde Arin, Arian, Aileen og uhm.. enda noen til på lista. Til Navnet dukket opp.[:)]

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

haha, nå sitter jeg nesten på gråten fordi at det ikke blir det navnet her[:-][X(][8D] måtte du friske opp det nå da[8D] trodde mannen min skulle elske det, dumme mannfolk[:(][8D]

Kan du ikke bare ta en sjefsavgjørelse?[8D]

ORIGINAL: IsThaBeth

Fordi vi fant et eeeenda finere et.

Vi(jeg[8D]) hadde Arin, Arian, Aileen og uhm.. enda noen til på lista. Til Navnet dukket opp.[:)]

Her ble vi egentlig aldri enige, men navnet som ble, kom svevende en søndagskveld etter at vi hadde lagt ned veto på hverandres forslag i lang tid. Jeg ba om betenkningstid, og brukte et par uker på å smake på det. Nå elsker jeg det.

No bur eg i Bergen, og styrer derfor unna navn med r i pga skarrelyden, men andre plassa i landet er det eit fint navn syns eg. Tenkte guttenavn med ein gang da, men funkar sikkert for jente og[:)]

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

Kan du ikke bare ta en sjefsavgjørelse?[8D]
haha[8D] jo skulle gjerne gjort det, men jeg er så undertrykkt at det går ikke[X(][8D][:D]

Back
Topp