Hva syns du om dette navnet?

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
[X(]

Har en kamerat som heter det, men selv om jeg har kjent han i evigheter klarer jeg ikke å bli helt enig om jeg liker navnet eller ikke..

minner meg om en mann på 95 år som er ute og måker snø av sin egen og nabokjærringa sin gårdsplass hver dag, som tar med de andre i vennegjengen på handling slik at de skal slippe å gå med rulatoren, ta taxi eller "plage" de rundt seg med det. Verdens sprekeste mann forsåvidt, men ja, også den eldste mannen jeg vet om. Så for meg er det et skikkelig gammelkaill-navn[;)]

Gubbete...

ORIGINAL: Kizzapus

Og Bianca tenker jeg da[8D]

hihi...jeg og[8D]

Tenker på Linni Meister.. Heter ikke mannen og ungen det?

Jeg syns egentlig det er et fint navn altså! Men hu har ødelagt det litt for min del..

Meeen, det er ditt valg! [:)]

ORIGINAL: Sillien

syns h'en var malplassert [:)]

Navnet skrives sånn da, ikke noe jeg har funnet på[8D]

Så morsomt å se meningene. Ingen liker det, men jeg ELSKER det[:D][:D]

Så ungen blir nok hetende det om det blir gutt, så da får folk bare bli vant med navnet[8D]

og Bianca i Australia.

denne gangen skal duen paa oppdrag til villskapens land Austrsalia for aa redde en liten gutt med en stor gave og enda större hjerte...
Paa Disney DVD og blueray fra höst 2011

Mannen min heter xxx Bernhard, men bruker bare det første navnet, jeg syns det er litt tungt å si...

Faren min heter det. [8D] Skulle vi få en sønn til blir han nok neppe oppkallt etter ham... [:-]

njææ, liker det ikke

Ikke helt i min gate.

ORIGINAL: Kizzapus

Og Bianca tenker jeg da[8D]

Det første jeg også tenkte!

Back
Topp