hva syns du om at folk tar på magen din?

kamilla

Første møte med forumet
Det virker som om når man er gravid, så er magen allmannseie.... Hva skal man si om noen tar på magen din når man er 19 uker på vei og ikke har mage enda? Det er jo ikke noe å ta på, så hvorfor gjør folk det? Det har skjedd fire ganger med meg allerede, og det er ikke noe mage der. Det er utrolig irriterende, og spesielt irriterende er at jeg ikke får til å si noe der og da. Blir utrolig sint etterpå, men da er det jo forsent. Noen som har noen råd å komme med i en slik situasjon?

Jeg har syntes hele tiden at det er kjempekoselig når folk tar på magen min. Den har blitt tatt på siden uke 6-7, de vil jo bare hilse på da. [:)]

Men dette er såklart familie eller venner da, hvis folk jeg ikke kjenner godt hadde gjort det ville jeg reagert ja.

Syns bare det er koselig jeg! Er stolt av magen min og syns den er skikkelig fin. At folk vil ta på den for å hilse på og kjenne etter spark syns jeg bare er kjekt! [:D]

Halloen.....
Jeg synes det er litt Irriterende når folk bare kommer springende med hånda ut for og ta på den......
Hvis man spør først er det greit..... [:D]

e jo koseli at venna å kjente gjør d,men blir litt bedskjeden forde..e jo ikke vant t å bli tatt på av mange[;)] hehe..men når folk æ knapt kjenne å prate me bare kjenne på magen blir æ litt irritert..går faktisk ann å spørre..æ hadde ikke tatt på en ukjent mage liksom..men men..

Synes det bare er koselig jeg at de vil hilse på den lille =)

tror dette er veldig individuelt fra person til person. Og det er kanskje like greit at vi ikke er like allemann =)

kommer helt ann på hvem som gjør det.... syns bare det er deilig når familie og venner gjør det, men liker ikke at andre gjør det. har en kollega som jeg ikke liker så innmari godt som kommer og klår hele tiden. setter seg ved siden av meg og holder på magen lenge..[:@] liker ikke...

Det har skjedd med meg også og jeg blir like satt ut hver gang. Svigermor gjorde det allerede da jeg var bare fire måneder på vei og ikke hadde noen mage, som du sier. Skikkelig ubehagelig. Det føles som om en fremmed mann skulle tatt meg på puppene! Folk skjønner ikke at det er din kropp fordi om du er gravid, liksom. Men jeg har ikke fortalt noen at jeg ikke liker det, for jeg har selv gjort det med andre som var gravide... det var før jeg ble gravid selv... kommer aldri til å gjøre det igjen!

Jeg synest at det er helt pyton!! Utrolig frekt også, spesielt dersom det ikke er noen som kjenner deg veldig godt. Jeg synest i alle fall at folk kan spørre først. Jeg tar aldri på andres gravide mager, men sier heller at magen er fin. Jeg er gravid for fjerde gang, men blir ikke fortrolig med at folk tar på magen min. Jeg opplevde til og med at søstra til svigerinna mi dro opp genseren for å se om jeg hadde strekkmerker. Jeg ble helt satt ut.... utrolig frekk dame.

Jeg kan skjønne at noen ikke liker det. Jeg selv syntes det var helt greit at folk jeg kjente gjorde det!! Opplevde det som bare koslig jeg at de ville ta på magen min! Var jo stolt over den! Men det hadde vært noe annet om det var vilt fremmede...da hadde jeg ikke likt det.
Tror vel de fleste bare mener det godt, men ikke tenker at det kan være noen som ikke liker det.

He he[:D]...kjenner meg igjenn. Prøvde å si ifra en gang!- da fikk jeg et blikk som om jeg var rar eller noe.
Prøv å klapp tilbake å si at du gleder deg til å bli slik som dem he he...

Har blitt litt tatt på magen selv nå. Syntes det er helt greit at nære venner og nær familie tar på magen min. [:)]

Men har vært noen stykker jeg ikke kjenner så godt og heller ikke har noe kontakt med som han tatt på magen min. Det likte jeg ikke![>:]

Back
Topp