M MrsReaff Forelsket i forumet 15 Nov 2011 #1 Hva liker du å ha på nystekte vafler? Jeg er litt kjedelig jeg, for jeg tar alltid jordbærsyltetøy eller kokt egg og tomat
Hva liker du å ha på nystekte vafler? Jeg er litt kjedelig jeg, for jeg tar alltid jordbærsyltetøy eller kokt egg og tomat
K Kittekat Forumet er livet 15 Nov 2011 #2 Jordbærsyltetøy. På kalde vafler er brunost eller leverpostei godt. :)
Småting Forelsket i forumet 15 Nov 2011 #4 Bringebærsyltetøy og rømme Brunost Sukker, rett og slett Men det ALLER beste er å lage vaffelrøre, grovrive MASSE brunost oppi og så steke dem godt - lykke på jord! Og takk for det... nå orker jeg ikke å la vær å lage det, jeg som har holdt meg unna i laaaang tid... Ett tygg og du er hekta :-)
Bringebærsyltetøy og rømme Brunost Sukker, rett og slett Men det ALLER beste er å lage vaffelrøre, grovrive MASSE brunost oppi og så steke dem godt - lykke på jord! Og takk for det... nå orker jeg ikke å la vær å lage det, jeg som har holdt meg unna i laaaang tid... Ett tygg og du er hekta :-)
Minni Forelsket i forumet 15 Nov 2011 #6 Syltetøy, hviteost og håpa. På kalde vafler er det godt med nugatti.
Cassandra smartrompe Elsker forumet 15 Nov 2011 #8 Brunost! Men skal prøve det tipset over her med raspet brunost i røren.. Hørtes fantastisk ut!
*Snuppo+1+1* Forumet er livet VIP 15 Nov 2011 #10 smør og sukker....DEILIG..... Nå fikk jeg lyst på det....
L lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015 15 Nov 2011 #11 Brunost Jordbærsyltetøy Smør og sukker
LittleMonkii Forumet er livet 15 Nov 2011 #12 Å herregud! Jeg tror jeg må lage vafler.............. Flott med sånne fristende tråder :p Jeg er kjedelig, for jeg bruker ingenting på vaffelen :p En sjelden gang bruker jeg hjemmelaget bringebærsyltetøy.
Å herregud! Jeg tror jeg må lage vafler.............. Flott med sånne fristende tråder :p Jeg er kjedelig, for jeg bruker ingenting på vaffelen :p En sjelden gang bruker jeg hjemmelaget bringebærsyltetøy.
Flangre Elsker forumet 15 Nov 2011 #16 Rømme og sukker eller rømme og bringebærsyltetøy! Åh, nå fikk jeg lyst på vafler :) Spiser forresten kun vaflene nystekte, kalde vafler er ekkelt
Rømme og sukker eller rømme og bringebærsyltetøy! Åh, nå fikk jeg lyst på vafler :) Spiser forresten kun vaflene nystekte, kalde vafler er ekkelt
4xS Forumet er livet VIP 15 Nov 2011 #17 rømme og syltetøy brunost med smør under bare smør smør og syltetøy
N Ninnalita Forelsket i forumet 15 Nov 2011 #18 Smør og hvitost Jordbærsyltetøy og rømme Nugatti Nå fikk jeg lyst på vaffel! :)
¤Woolfmother¤ Forumet er livet 15 Nov 2011 #19 smør og brunost *smatte* og syltetøy med rømme *sikle* og et glass iskald melk! (tror jeg skal lage vafler gitt)
smør og brunost *smatte* og syltetøy med rømme *sikle* og et glass iskald melk! (tror jeg skal lage vafler gitt)
*2 prinsesser og Lillegutt* Gift med forumet 15 Nov 2011 #20 Brunost og syltetøy eller hjemmelaget prim