Hva syns du er finest?

ORIGINAL: Ju9ta

Denne stemmer jeg ikke på..
For meg så alt å si på personligheten..[:)]

Men du kan legge til på pollen din " Vil bare se resultatet"..

Nei, for du kan se resultatet uten å stemme

ORIGINAL: Fridasinmamma

Litt skummel diskusjon tror jeg.. for her sitter det mennesker som sliter med det ene og det andre.. også blir det laget en avstemning på hvorvidt det eller det er pent..

Ja, den er nok det...

Kan sikkert bare la den seile avgårde kåre nå bakover[:)]

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: langtidssniker

Jepp. Det lurer jeg på...
Hva syns du er finest? Litt for tykke mennesker eller litt for tynne?

Jeg syns tynne folk er finest...

får ikke håper unga dine blir litt lubne da...

Hvis jeg hadde skrevet "litt for tykke mennesker" hadde du da svart med at "får ikke håpe du får litt for tynne barn da"?
nei hadde ikke svart noe da så

det klarer jeg faktisk ikke å svare på....[:-]en som er litt for tynn, og som bærer preg av depresjon etc i ansiktet syns jeg ikke er fint, men en som er litt for tynn naturlig, men som samtidig smiler, har god utstråling og som ser ut til å ha det fint, syns jeg kan være kjempefint. Og det samme gjelder egentlig når man er litt for tykk. Det er måten de bærer kroppsformen på som gjør dem pene. Stolthet, godt humør, smil og holdninger som viser at de er sikre påseg selv syns jeg er fint![:D]

Jepp. Det lurer jeg på...
Hva syns du er finest? Litt for tykke mennesker eller litt for tynne?

Jeg syns tynne folk er finest...

får ikke håper unga dine blir litt lubne da...

Hvis jeg hadde skrevet "litt for tykke mennesker" hadde du da svart med at "får ikke håpe du får litt for tynne barn da"?
nei hadde ikke svart noe da så

Ærlig sak![:)]

Jeg syns forøvrig det hadde vært lurest å ta bort avstemningen og heller ha det som et åpent spørsmål....

Det klarer jeg ikke å uttale meg om på generelt grunnlag. Det avhenger av så mye. Men en sunn kropp er jo det fineste. Utstråling har også vanvittig mye å si. Det finnes vakre mennesker i alle former og fasonger. [:)]

ORIGINAL: Marlu

skjønnheten kommer innenifra den! [:D]

GODT SVAR! [:D]

Modent spørsmål[:D]

Jeg syns du er finest.

Ikke rart det er krig i verden nei..

Back
Topp