Hva syns dere?

ozon

Gift med forumet
Hva syns dere om navnet Ida Celine? Vi har bestemt at hun skal ha min samboers etternavn siden vi har planer om å gifte oss etterhvert, og jeg kommer til å ta hans etternavn.. Det blir litt for mye med begge siden de er litt lange..

Ida Celine Samslått....Hadde litt sansen for det...Hva syns dere...Andre forslag kanskje...

Kjempe fint navn syns eg...
Jeg sliter med guttenavn..
Har rett og slett ikke peiling på hva han skal hete.
Med de to andre hadde eg navnet klart med en gang eg ble gravid så nå må eg si eg bjynner å få hetta...he he..
De to andre heter Daniel og Johannes.
Har litt lyst på et mykt navn som passer inn med disse.
ER DET NOEN SOM HAR NOEN FORSLAG???
HJELP!!!

Ida Celine synes jeg var kjempefint!!

Til Daniel og Johannes er kanskje Nicolai fint, hvis du liker det?

Andre forslag:

Adrian, William, Thomas eller Andreas.

[&:]

sjønne navn....
Du har god smak ivertfall...
Og ikke minst må eg få takke for forslagene...hvem vet..
kansje det blir en av dem???
Men bare kom med fler ,blir aldri nok forslag vet dere..he he..
Har tenkt litt på Leander,men er redd for at familie og venner skal si de syns det er for spesielt...+ Det navnet har verken navnedag eller betyr noe..har sjekket navnebøker men der står det ingenting om det.

Leander er KJEMPEFINT!!! Liker veldig godt det navnet, og det passer jo godt til Daniel og Johannes [:D]

Hyggelig at du synes jeg har god smak.. hehe... Vi har tydeligvis ganske lik smak, siden min kommende lille pode skal hete Daniel [;)]

Kommer ikke på noen flere lure forslag akkurat nå, men skal si fra hvis jeg kommer på noe!!

høres kjempe flott ut[:D]
Lik smak har vi tydeligvis og en inmari god en og..he he..
Daniel er et nydelig navn....
Husker at det bestemte eg meg for å kalle han nesten med en gang eg ble gravid..
Nå har han nett fylt ni år!! Føles som det var i går eg lå på haukeland og fikk han opp på brystet for første gang[:D]
Han er en utrolig rolig og avbalansert gutt.Kunne ikke vert heldigere.
Vet ike om det ligger i navnet eller i stjernetegn hvordan de blir,he he,men uansett så ser det ut til at du ligger godt an med din lille pode...he he..

Vi har lest i navne bøker til vi ble grønn[:'(] i ansiktet.. ble liksom ikke helt enig...

Hadde et navn fra før, Stine-Mari og så fant jeg Amalie.. Synes det siste var veldig fint.. [;)]Er så mange rundt om som heter stine..

Hadde jeg fått gutt, ville jeg brukt Steffen eller Anders.. Etter oldeforeldre.. Ingen andre i familien som har kalt opp etter dem.

Dette med navn synes jeg er vanskelig>!!! Og om vi skal bruke to etternavn.. han har et veldig langt navn og mitt er ganske langt og... men vi får se.. det kommer vel etterhvert...[8|]

Hei! Leander er kjempefint! Og så er det ikke et sånt navn det er 5 av i klassen når han skal begynne på skolen...
Spent på å høre hva dere bestemmer dere for!

Vi vet jo ikke helt hva det blir, men om det er en liten gutt her inne, skal han hete enten Magnus eller Eirik.
Om det er ei jente skal hun hete Louise... eller Synne. Vi er litt på oppkallingstrenden og håper et av de navnene passer når vi ser barnet vårt... kanskje navnene ikke passer i det hele tatt?? Det skjedde hvertfall med meg når jeg ble født [:)]

Lykke til i allefall!

Lykkemor

har lest en del i navnebøker eg og ja..he he
Må si det finnes mange STYGGE navn i dem..
Her skal dere få noen eksempel..Vær forbredt på latterkuler..
Lodvar,Bodvar, Ambrosius,Anselm,Arnkjell,Bergsvein,Bergfinn,Finngeir,
Frøystein,Geirstein,Geirulv,Gudleif,Hallkjell,Herleif,Ingulv,Ingemund,
Leidulf,Modolv,Norodd,Notto,Nup,Oddfinn,Palle,Randulf,Reinhold,Saksbjørn,
Salve,Skjalg,Steingrim,Steinkjell,Sveinulf,Tjostolv,Ulvgeir,Vigleik,Vrål,
Åsgrim,Åskjell,
Det verste er at dette bare var noen få av MANGE,jeg gjentar MANGE veldig rare navn..
Er det rart vi blir forvirra?????????????HE HE

Du har jo to kjempefine bibelske navn fra før...hva med Isak? Har selv vært innom alle dine navn til gutten vår, men vi endte opp med Max (av alle ting) Maren (på bildet) og Max blir våre.

Har vert innom Isak...
Lukas også ...Men det er en del her som heter det samme..

Takk for mange gode forslag

Hva med Jonathan? Eller Benjamin?[8|]

Eg må si eg syns vi er flinke til å finne på navn her inne....
Gode forslag har vi også..

Back
Topp