Hva syns dere?

Jaja

Gift med forumet
Jeg har noen gamle babyklær som jeg har lyst til å gi vekk enten til flyktningmottaket her eller putte det i en sånn kasse til unicef eller hva de samler inn til. Men så når jeg fant frem igjen babyklærne så var det kommet noen små brune flekker på de oppe på kragen liksom... Skjønner ikke helt hvor de har kommet i fra for de var ikke der når jeg pakket vekk klærne.. Men er det fælt å gi vekk sånne klær? Er ikke så store flekker... Jeg tenker at det er bedre å få alt så kan de heller kaste det de ikke vil ha selv. Eller skal jeg bare hive de? Syns det er litt dumt det òg for de er ikke slitt ellers...

Hadde gitt det bort. De som virkelig trenger det blåser nok i noen flekker[;)]

ORIGINAL: Lissyjane

Nei unicef ville sikkert blitt kjempeglad[:)] Men kan du ikke prøve å spraye de godt med vanish. La de ligge en time,spray godt en gang til. Hiv vanish i vaskemaskinen og vask det på så mye det tåler[:)]

Jeg har prøvd. [&o] Har prøvd å klore de òg men det går ikke vekk. Kanskje det er gamle tran flekker som har kommet til syne når klærne ikke har blitt vasket regelmessig? Da gir jeg de vekk. [:)]

Back
Topp