Hva syns dere??

dundun

Glad i forumet
Gutten min på snart fem går i barnehage hver dag fra kl 07-1530.
Og på denne tiden av året er det jo en del barn som feirer bursdagene sine i helgene som han er invitert i!
Problemet er at han som regel ikke vil i disse bursdagene fordi han heller vil være hjemme og styre sammen med pappan sin som han ikke ser så mye ellers i uka,eller være hos besteforeldrene sine osv.Skal sies han er en veldig hjemmekjær gutt[:)]

Syns dere han er rar da??
Har en venninde som mener han er lite sosial, så bare lurer på hva dere mener??[:D]

synes det er litt merkelig at han ikke vil i noen bursdager..
hadde selv begynte og tenke om barne mitt ikke ville i noen bursdager
---- tenkte ikke at han er rar men at kansje det er mobbing eller noe sånt som fåregår eller at han ikke føler seg velkommen..

Om han er rar eller ikke vet jeg ikke, men det er forståelig at han vil se faren sin om han ikke ser ham så ofte.
Han er vel sliten og orker ikke alt kaoset med bursdager[;)] Og alle er jo ikke like sosiale.... Han er jo temmelig sosial i bhg uansett..

Sønnen min er ikke så glad i sånt han heller. Blir det store folkemengder og mye bråk blir han fort utilpass.
Sjelden han leker med mer enn 1 barn, eneste i gata her så kan han og 3 andre leke sammen, men det er de barna han kjenner best og er fortrolig med og det er ikke så mange andre rundt.

Ikke alle kan like alle typer sosiale sammenhenger, men like vel så kan det hende han vil like bursdagselskap når han blir eldre, bare at akkurat nå så koser han seg best hjemme sammen med pappa.[:)]

Jeg ser ikke noe galt i det ihvertfall, å legge press på at han burde gå, kan kanskje bare gjøre det verre.

ORIGINAL: Puseline

synes det er litt merkelig at han ikke vil i noen bursdager..
hadde selv begynte og tenke om barne mitt ikke ville i noen bursdager

Altså så er han i bursdager han også,men når bursdagene kommer som perler på en snor helg etter helg så har han også andre lyster og behov når han først har fri fra barnehagen og vil ikke dra i alle hele tiden.

Nå skal det sies at nesten alle bursdagene har foregått i barnehagen fordi foreldrene har lånt den for å ha selskap,og da blir det jo ikke så mye forskjell fra en vandlig dag[:D]

Back
Topp