Hva syns dere??

Lille babymage

Forelsket i forumet
Vi kvinner må gjennom MYE. Ligge på skræv for både leger,gyn, jordmødre. og dette er jo vår ekstrem INTIM sone. Sant nok er vi jo kvinner og har jo ikke noe valg... men det hadde jo vært godt å høre fra mannen sin: Fy fader jeg beundrer dere damer som må gjennom alt det der altså..

Det sa jeg jeg til gubben at det hadde vært godt å høre det. Men han syns jeg bare var teit da,... for tenk på menn da. De må jo barbere trynet hver dag. Huff det er slitsomt assa;p thihi...

Et lite sukk fra meg;p

Så enig så enig!! 

Den klassiske menn - kvinne greia.. [:)]
Min kjære er fantastisk

Men evig enig med deg seff.. [8D]

Jeg gjør heller det enn å barbere hele trynet og halsen hver da! [8D] Så der er jeg nok enig med mannen din.

menne han må jo ikke barbere hver dag da.. Noen kan fint leve med litt skjeggstubber etc... Må ikke du barebere deg underarmene og bikinilinja og leggene innimellom og? Synes det går litt opp i opp lissom.. og ikke så mange som rynker på nesa om en fyr kommer medd skjegg eller skjeggstubb, men kommer en jenta med hår utafor bikinien eller stubber under arma så kan det jo bli ramaskrik... Så han fyren din kan bare gå å legge seg asså!

hehehe godt poeng sjokkis;)

ORIGINAL: Sjokkis

menne han må jo ikke barbere hver dag da.. Noen kan fint leve med litt skjeggstubber etc... Må ikke du barebere deg underarmene og bikinilinja og leggene innimellom og? Synes det går litt opp i opp lissom.. og ikke så mange som rynker på nesa om en fyr kommer medd skjegg eller skjeggstubb, men kommer en jenta med hår utafor bikinien eller stubber under arma så kan det jo bli ramaskrik... Så han fyren din kan bare gå å legge seg asså!

Hoho, takk for noen gode bilder!! [:D]

Man har alle sitt ja, og noen ting er vel litt "skjevfordelt" i forhold til "belastning"..
Men tror igrunnen vi skal være glad det er oss selv som må igjennom de "tøffe" tinga i forhold til det å få barn, ellers hadde det vel ikke blitt særlig mange...[&:][;)]

Jo, men jeg må ikke! [X(] Jeg gjør det jo for at jeg selv vil det. Menn må jo ikke barbere seg dersom de ikke vil, sambo derimot må fordi jeg sier det! [8D]

og samboern din synes ikke at du trenger å barbere deg? Har hørt gutta si det før, min samboer er ikke så nøye på det, men synes det er kosligere å stryke på glatte bein. Har vært på fest hvor det var en svært naturlig jente, laaaangt hår under arma og gutta ble sittende og virkelig stirre og viske og tiske om dette heeele kvelden og syntes det var forferdlig... Så du kan jo kjøre en test, la det gro og se hva han sier [:D]
Jeg barberer meg jeg altså hvis noen skulle ha fått feil oppfatning, men jeg er også veldig klar over at det er samfunnet som gjennom laaange tider har bestemt at slik skal det være.. Bære frem barn kan man vel ikke gjøre så mye med, så det må vi bare infinne oss med [:)] og ikke har jeg tenkt å være en fanebærer for å gjøre hår inn igjen, for jeg er jo selv formet av samfunnets normer og synes det er ufint med lang ragg, men synes jo at det er kjipt at det er blitt sånn.

Tenkt så greit om alle hadde syns at hår på jentekropper var lekkert! (da hadde vel ikke gillette ol tjent noen penger så det går ikke..) 

Back
Topp