hva syns dere?

Lysegrått er jo fint det:) Og når dere vet kjønn så kan du jo evt pynte med bånd rundt eller en heklet kant om du vil ha en mer spesifikk farge:)

Syns grått høres helt fint ut :) kan jo ha noen hvite detaljer i det, eller ulike nyanset av grått. Unødvendig at alt skal være kjønnspesifikt uansett, jeg er litt irritert over at verden er delt i blå og rosa, så jeg liker nøytralt. Ja til farger! :)

Grønn eller gul går jo også hvis du vil ha farger :) eller oransje og rød eller kombinasjoner av farger. Jeg har ett som er off white, gult og oransje (mønstret), veldig fint og passer til både gutt og jente :)

Grått er fint :)

Delikat med grått, er så mye blått og rosa så fint med noe nøytralt til

Lysegrått med litt hvitt eller brunt på er utrolig fint :) Eller bare grått og, det er nøytralt og varmt :) Vil og strikke til babyen, men tørr liksom ikke enda :D

Vi fikk marius vognteppe i hvitt med grått mønster til lillebror, visste ikke kjønnet. Det var 2 grånyanser i mønsteret. Kjempe fint!
Mamma strikket også ett i hvitt, med rødt og blått mønster til søskenbarnet mitt. Kjempe fint til både gutt og jente det også

Jeg synes grått et kjempe fint, og passer til både gutt og jente:)

Du kan jo evt som starbucks skriver, hekle eller pynte opp med rosa/blått eller noe da dere vet om det blir gutt eller jente:)

Back
Topp