Hva syns dere?

Merita

Blir kjent med forumet
Jeg kjenner noen som satte hull i begge ørene på en 9måneder baby, samt smykke rundt halsen, armer og beina...

Kommer ikke til å gjøre det med mine små inn til de vill det selv[:)]
For jeg mener det er altfor liten i alder.

Hva mener dere om dette??!

synes ikkje noe om hull i ørene for d er så lett å hekte seg opp i ting og tang...
smykker er fine til bilder og til fest men er så lett å ryke...
Isak ryker smykkene mine hele tiden

Tør du spørre om det her inne, da blir det bare

Eg hadde iallefall ikkje teke hol i øyrene på ein så liten unge. Tidsnok når dei spør etter det sjølv. Smykker er ein anna ting tykkjer eg.

I noen kulturer er det helt vanlig... Er vel egenlig helt opp til foreldrene..

Ja det gjør jeg og det er derfor jeg spør[:)]
Så hva mener du?

Jeg ville aldri gjort det med Mina.. Klart, hun skal få hull i ørene om hun vil. Men da må hun bli større først.. Kanskje 1 klasse eller noe

Syntes ikke noe om det. Syntes det er opp til barnet selv og bestemme når det blir gammmel nok.

ORIGINAL: cattis83

Tør du spørre om det her inne, da blir det bare

Synes det er litt tidlig med hull i ørene når man er ni mnd. Og smykker på barn er greit når de skal "pynte" seg. Jobber i barnehage, og smykker på barn kan være litt pes innimellom..

snuppa skal få hull i ørene til hun er et år!

smykker å armbånd pyntes hun med ved spesielle dager.evt middagsbesøk ol![:)]

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg ville aldri gjort det med Mina.. Klart, hun skal få hull i ørene om hun vil. Men da må hun bli større først.. Kanskje 1 klasse eller noe

Jeg synes barna skal få hull i ørene etter ett år med masing. Dette også pga allergi.

Greit å ha på armbånd hvis man skal i selskap eller slikt da...

Syntes ikke noe om det. Syntes det er opp til barnet selv og bestemme når det blir gammmel nok.
Signerer

Sign.

Back
Topp