Hva syns dere om...

Søtt med et par like når de er veldig små:)

Termin 12.februar med første frøet:)

Søtt til tider, men ikke når alt de eier er likt. Syns det er søtere på tvillinger enn søsken med et par års alderforskjell. Dessuten syns min lillesøster det var gøy og bruke/arve mine klær som hun selv ikke hadde. :D

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Guttene her ( 4 og 5 år ) har veldig mye likt, ikke fordi jeg vil det men fordi de vil det, ihvertfall når det gjelder gensere osv. Det er full krangel her hvis en har en genser med en brannbil på og den andere ikke, f.e. Eller en drage på trusa eller noe. De bruker samme str så.
I det siste har jeg begynt å ta de på klesshopping, sånn at de velger selv ut av alternativer jeg gir dem. Det blir mye likt men da krangler de ihvertfall ikke etterhvert, når de selv velger forskjellige. Hva jeg derimot liker er like/ matchende klær til familiefester/jul/bilder osv.

Venter Skatt nr.4

På app'en

Synes det er litt koselig i f.eks selskaper eller på bilder osv. Har kjøpt ett sett ull med stjerner som er matchende her, rosa og blått :-) synes det er stilig på f.eks julekort at de har like farger eller lignende klær :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I enkelte situasjoner syns jeg det er fint med like klær, men ikke til hverdags. Nå har jo jeg ei jente og en gutt så har ikke det problemet her. ;)

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Jeg synes det er fint på bilder og i selskap men ikke alltid nei, her bruker gutta to forskjellige str og så er det ganske stort hopp i mellom dem så har ikke det problemet :)

Ytterjakker, sko og luer. Pentøy til feks jul. Ellers synes jeg ikke noe om det - hvertfall ikke til tvillinger. Bedre å finne noe som matcher enn helt likt.

Jeg venter mest sannsynligvis to jenter og kommer til å kle de likt når de er baby/små. Har en gutt fra før, så der blir det ikke likt :-)

Har ett gull på 2 år som skal bli storebror til tvillinger <3

Jeg syns det er søtere på søsken med aldersforskjell - enn på tvillinger...

tja.. kan være greit, men jeg velger nok ikke det til mine...

Syntes det fineste er viss søsken har samme klær men kanskje ulikefarger.
Eller matcher med farger, men da ulikeplagg.
Ellers er sjarmen borte i 4-5 års alderen syntes jeg.

Til høytider, bilder, spes anledninger kan d være fint m like/matchende klær på søsken, men ikke i hverdagen. Ikke så glad i alt likt på tvillinger eller. De er jo to individer..

Back
Topp