Hva syns dere om

Ida82

Forumet er livet
orange? Vi har grått og hvitt bad, og i dag så kjøpte jeg orange teppe og orange håndklær. Syns det fresha opp badet litt jeg!

Ja selvfølgelig[:)]

Men nå har jeg kun de tinga foreløpig og kun inne på det badet. Måtte liksom bare "smake" på fargen først[:)]

Orange e fint, tippe d fresha opp ja
vi har kaffelatte på 3 vegger på sov vårt å en knall orange (varme farge)

På bad syns jeg det er veldig fint[:)]

Syns orange hørtes fresht ut[;)] 

Tenker høst med en gang..

Men sikkert fint, har ikke sett orange tema irl...

Kan være fint på rette stedet, men for meg er det den styggeste fargen jeg vet om. 

Heheh, er i grunn en farge jeg ikke liker heller. Men sånn av og til blir jeg helt betatt. Merkelig.. SYns det freshet litt opp på badet. Og jeg blir i grunn mer og mer fornøyd med den fargen på badet.

Orange og brunt er fint sammen, blir jo skikkelig 70-talls[:D] Men med rett tilbehør kan det bli delikat syns jeg. [:)]

I små mengder eller i riktig stil er det fint. Jeg tegnet et hus en gang med fargetema: Autumn Oranges. Ble ganske stilig.

ORIGINAL: Rada

I små mengder eller i riktig stil er det fint. Jeg tegnet et hus en gang med fargetema: Autumn Oranges. Ble ganske stilig.

Har du bilder av det??

oransje er kult, vi skal ha inn en ny utstilling nå med en knall oransje ventilator, tror det blir dritkult[:)]

ORIGINAL: Rada

Enig.

Back
Topp