hva syns dere om navnet??

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Sigurd?

Ja dette er et gammelt norsk navn, og ikke spør meg hvordan vi kom på det[8D]

Men ærlig, så vurderer vi kanskje dette navnet..Klinger det ok til Bjørnar, og hva syns dere om navnet?

ORIGINAL: engle_mamma

Jeg syns det er et nydelig navn[:D]
Elsker sånne ikke moderne navn[:D][:D]

Bjørnar og Sigurd, må si det klinget bra i mine ører iallefall[:D]

ja enig[:D]
vurderer storm eller odin, men de har blitt populære nå syns jeg[8|]

Hvis jeg har en gutt i magen skal han hete Sigurd så selvfølgelig synes jeg det er flott! [:D][:D][:D]
Lyder bra sammen med Bjørnar også. [:D]

MITT NAVN MITT NAVN MITT NAVN!!!!! Tar copyright på det! Da vi hadde jenten vår i magen bestemte vi oss for det som guttenavn.

Jeg liker Sigurd kjempegodt, og eldstemann her hadde muligens hatt det navnet om min mann hadde vært like glad i navnet som meg! [:D] Det passer forøvrig veldig bra til Bjørnar også, synes jeg! [:)]

[:D]

ORIGINAL: Bitzyh

veldig fint navn... hunden til svigerinna mi heter sigurd[:D][:D]

[8D][8D][:D]

Er ikke så altfor begeistret for det navnet,men passer bra til bjørnar ja[;)]

Syns d er et kjempefint navn..[:)]

Hadde d ikke vært for at bestekompisen t sambo heter Sigurd, så hadde jeg ville ha d til min evnt framtidige sønn..[;)]

Liker det kjempegodt.

Syntes Sigurd er kjempefint, jeg!

ORIGINAL: reddharen

Syntes Sigurd er kjempefint, jeg!

Bedre enn Bjørnar, ihvertfall.. 

Min lille nevø som kommer i juni skal hete Sigurd Andreas, synes det er kjempe søtt!

Kjempefint. Han jeg er forelsket i heter det.

Ikke helt min type navn, men går godt til Bjørnar da[:D]

Syntes Sigurd er ett fint navn,men ikke ett navn jeg selv ville ha valgt!!Men det passer kjempe bra sammen med storebrors navn!!!Sigurd og Bjørnar klinger flott!!!

Når jeg hører Sigurd så må jeg smile for da ser jeg automatisk for meg den nydelige lille "bolle" gutten!!!

Back
Topp